Väntar på en kallelse

Snart har det gått 2 månader sedan min operation. Rättare sagt den 3 juni. Jag fick hör att jag skulle få komma på återbesök efter 2-3 månader så snart borde det komma en kallelse eftersom man får kallelsen ca 3-5 veckor innan besöket!
.
Det ska bli kul att få komma tillbaka och få prata med läkaren på riktigt om hur allt gått! Jag fick ju bara träffa Rune när jag låg på rummet fullpumpad med morfin så om jag ska vara ärlig har jag inte så jättestarka minnen ifrån det. Det ska också bli kul att få se om allt är bra med ryggen (vilket jag tror) och att få kolla upp den där skruven (som jag tror att det är) som gör lite ont. Det är säkert helt normalt men skulle bara vilja kolla upp det iallafall.

KOMMENTARER

Kommentarer
♫♪ Sandra T

åh gud vad tiden går fort!

2012-05-29 14:40:07
URL: http://sandramusic.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback