Skolsköterskan

Idag bestämde jag mig för att gå till skolsköterskan för att be henne klippa bort knuten eftersom huden runt började bli irriterad. När jag kom in satt hon och fixade med mina papper och hade tydligen bett en lärare att jag skulle komma och prata med henne haha. Hon diskuterade lite om transport till skolan och verkade lite orolig över att jag behövde åka buss men jag lugnade henne med att jag mådde bra.
Hon skulle också se till att min gympalärare förstod att jag inte ska behöva göra lättare grejer på gympan eftersom jag ska avstå från all fysisk aktivitet som han inte verkar ha fattat.

Sen klippte hon bort knuten och det kändes inte det minsta vilket förvånade mig eftersom det är väldigt irriterat runt den och har gjort lite ont. Såå nu är det problemet ur världen iallafall! Hon hjälpte mig också att tejpa ärret så att jag slapp ha tjocktröja över mitt linne i solen haha.


KOMMENTARER

Kommentarer
Linn C

Kolla min bloppis, allt ska bort!! :D



http://saleonly.blogg.se/?tmp=03204321

2012-05-03 21:12:21
Anonym

Har du inte fått ett intyg från din läkare att du inte ska behöva vara med på idrotten? Eftersom man tex inte ska hålla på med kontaktsporter de första halvåret är det ju väldigt viktigt att läraren fattar det. Om du har ett sånt intyg förstår jag inte vad de tjafsar om. Det står ju klart och tydligt vad man inte kan eller bör göra. Det är ju ingen liten operation du gjort liksom :)

2012-05-04 15:43:54


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback