Jag måste lägga band på mig tror jag

Jag får nog för mig att allt är som vanligt. Att doktorernas ordinationer inte är något jag behöver följa.. För jag mår ju bra, visst gör jag?
.
Var idag med och spelade lite basket med mina kompisar (notera, 21an) samt spelade andra bollspel där jag fick springa och kasta bollen osv. Jag trodde nog att jag mådde bättre än vad jag gjorde för nu kan jag knappt röra min högra arm utan att det känns som att en skruv i höjd med skulderbladet typ skaver sönder, eller rättare sagt skruv och stag.
Jag måste lägga band på mig själv och avstå från aktiviterer trots att jag känner mig okej. Efteråt vet jag att jag inte kommer att må lika okej och hur kul är det att gå runt och känna en skruv som gräver inifrån. Inte alls faktiskt.
.
Imorn har jag en rolig nyhet att uppdatera er om. Eller ja, rolig för mig iallafall!

KOMMENTARER

Kommentarer
E M E L I E

sv: det var så lite så :)

2012-05-09 08:12:44
URL: http://emeliejosefin.webblogg.se/
linda

sv: så lite så! :) tack så mycket :) <3 ja usch det är super jobbigt! :( <3

2012-05-09 13:18:42
URL: http://www.froggi.bloggplatsen.se
Jouline♡

Ohh.. va rädd om din rygg vännen, men förstår dig ändå. Om du känner att det känns bra så varför inte spela basket liksom, men ta det försiktigt nästa gång så även dom kommande månaderna.



Jag förstår dig till fullo att det kändes pinsamt när dom satte katetern på dig samt tappade dig på urin efter åt och du ska ha en eloge för att du varit så duktig och stått ut med detta. Det är aldrig roligt att behöva känna sig så utlämnad som man gör där nere (du fattar^^) jag tycker det är lika pinsamt varje gång när jag väl varit hos gynekologen, men jag tror vi alla känner så. Men jag intalar alltid mig själv att dom gör detta dagligen och ser så många så den enda som riktigt tänker på det är ju en själv just för att man känner sig så utlämnad. Kram fina du snart ska jag till jobbet här, usch vill inte för det öser ner regn hos mig just nu och jag ska cykla :(

2012-05-09 13:46:31
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Julia Karlsson

Inga såna aktiviteter, fy! Du kommer få igen det så jävla hårt. Det suger att låta bli men kroppen läker fortfarande och den tål det inte juu! Fy! <3 <3

2012-05-09 16:56:32
Frida

Hej! :)

Blev opererad den 5april och jag har inte ätit några värk tableter på två och en halv vecka, jag går normalt i skolan fast inte på gympan. Jag springer, hoppar och cyklar även om dom sa att dom rekomenderade att börja med sånt efter 2 månader. Tror du något farligt kan hända om man börjar med dom sakerna så tidigt?

2012-05-09 21:02:47


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback