Sådärja

Var på avd 16 för en stund sedan och fick lite papper och information. Mycket trevligt må jag säga. Nu längtar jag ännu mer till min praktik. Kan inte sommaren bara vara över nu haha?
.
Inget snack om saken, folk kände igen mig på avdelningen. Träffade också bogdanka, en snäll sjukgymnast som var den som tog hand om mig när jag fick min korsett samt på min inskrivningsdag och efter operationen. Hon kom fram och pratade med mig och tyckte att det var kul att se mig. Så himla kul!
.
Jag fick två handledare och en av dem är Anita som jag tyckte väldigt mycket om under min vecka på sjukhuset. Hon är så himla snäll och gullig så det kommer bli jättekul att "jobba" med henne.
.
När jag klev ur hissen på plan nio och såg dörrarna till avdelningen slog mitt hjärta lite extra hårt. Jag har varit inskriven där tre gånger och på något sätt jänner jag mig lite hemma på avdelningen. Jag kikade också lite extra när jag passerade rum två där jag låg. Man kanske kan tro att jag har dåliga minnen därifrån med tanke på all smärta osv, men när jag ser tillbaka på det är det bara med glädje. Jag vet att jag tjatar mycket men det ska bli sååå kul att få spendera fyra veckor på avdelningen!
.
Det funkar inte att lägga upp bild så det får bli ett tråkigt inlägg

KOMMENTARER

Kommentarer
Emma

SVAR: (Vet inte om du fick min senaste kommentar för det blev något fel).



Senast jag var hos läkaren var den 17:e April (Sahlgrenska i Göteborg).

2012-06-13 18:57:14
URL: http://emmalj.devote.se
Sofia & Antonia - tvillingbloggen

svar: Klänningen kommer ifrån Carlings! kram :)

2012-06-13 19:48:39
URL: http://antoniasofia.blogg.se/
Emma

SVAR: Jao. Hoppas på tidigare, dock. :P

2012-06-13 19:56:56
URL: http://emmalj.devote.se
sandra

vad kul att det gick bra :D

2012-06-13 20:16:06
URL: http://sandramusic.blogg.se/
ellen

Om du fick bra hjälp osv när du låg där inne så är det ju klart att du minns det som en bra tid :) Superglad för din skull att du får ha din praktik där! :-d



Och..att du har ont nu kanske är för du va ute o dansade o sådär så tidigt efter operationen o inte tänkte på ryggen, o så kommer smärtan nu efteråt? Haha jag vet inte, men hoppas det går över snart igen :)

Svar: Åh tack :D Jag har funderat på om det kan ha haft något med det att göra, men samtidigt har jag mått bra i ryggen i över en månad så kom smärtan nu, det känns som att det borde kommit direkt då :/
Skoliosbloggen

2012-06-14 19:35:37
URL: http://duumbass.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback