2 månader post op!

Idag är det två månader sedan jag opererades. Helt sjukt ändå. Jag kan ärligt säga att det känns som om det var ett år sedan. Mina minnen från veckan är ganska svaga och utan bilderna hade jag inte kommit ihåg så mycket från dag till dag. 
Anyway. Efter 2-3 månader kan man börja simma, jogga lite lätt och kanske cykla, så länge man känner sig okej!
.
Jag känner mig faktiskt nästan helt återställd. Jag äter inga mediciner, jag har inte nämnvärt ont i ryggen (förutom vid vissa punkter) och jag kan nästan röra mig som normalt. Allt känns super.
.
Jag bjuder på lite gamla bilder från den stora dagen för två månader sedan. Dessa har ni sett innan men ja, vad ska man göra!
.
Och en bild på ryggen är väl obligatoriskt i ett sånt här inlägg också. Dock har jag tejpat ärret nu så det får bli en bild från i onsdags!
.

Trackback