När gråten tränger sig på

Som en oinbjuden gäst trängde sig gråten på igår kväll när jag kom hem från jobbet. Ont ont ont hade jag och jag kunde inte låta bli att fälla en tår. Sov i ett par timmar och nu ligger jag klarvaken trots att klockan inte är mer än 5 på morgonen.

Låg och tittade på lite gamla bilder och fastnade på den här. Jag kan för mitt liv inte förstå att den förvridna kropp på bilden faktiskt är jag för drygt 4 månader sedan. Har jag verkligen rätt att klaga över något som har blivit så mycket bättre? Har jag rätt att klaga över ont när jag ser denna bild? Jag vet inte...


KOMMENTARER

Kommentarer
Anonym

De kommer bli bättre med tiden. Du kanske anstränger dig för mycket och att ryggen säger då ifrån. Du kommer må bättre snart!!:love:

Svar: Åh jag hoppas verkligen det :( Kram <3
Skoliosbloggen

2012-08-15 11:55:24
Mickan

Herregud! Du har all rätt i världen att klaga!
Känn dig inte dum för att du gör det. Har man ont så har man. Oavsett hur man kände eller såg ut innan. Nu är nu och det är nu du känner så här! Ut med alla känslor bara, det är nyttigt att gråta! (från en som vet hur det är att gråta typ heela tiden haha)

2012-08-15 13:16:00
URL: http://elisekampmotskolios.blogg.se
linda

åh vännen :( <3 usch vad ledsen jag blev när jag läste det där! :( <3 såklart har du rätt att klaga! :( för din nya rygg har väll inte läkt klart en? haha hoppas att jag säger rätt nu ;) men visst läker den fortfarande? :) <3

men du ska se att det kmr att bli bättre! <3 jag låg också vaken ett bra tag, somnade vid halvfyra :( <3 men man måste tro att det blir bättre! <3

du är så stark! <3

massor med kramar <3

Svar: Åh tack fina Linda <3 nej den är inte färdigläkt än på ett bra tag :/ Hoppas det blir bättre för dig med kram <3
Skoliosbloggen

2012-08-15 14:12:07
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
Mia

Vissa dagar tycker man hemskt synd om sej själv, även om orsaken kan vara hur banal som helst! Vad är en borttappad mascot, en finne i pannan eller ett litet hål på favorittröjan, mot svält och nöd i Afrika eller dödande i Syrien? Just det, ingenting, men ändå kan man gråta över detta, och det ÄR OK!! Självklart får du gråta över smärta! Du verkar dessutom vara en otroligt positiv person, som inte klagar särskilt ofta, så PASSA PÅ och gråt ut när det känns pissigt, så känns det ofta bättre efteråt! Styrkekram! :-)

Svar: Tack snälla för dina uppmuntrande ord <3 Många kramar!
Skoliosbloggen

2012-08-16 13:05:59
Anonym

gud vad fin blogg,gå gärna in och kolla på mina filmer på min blogg<3

2012-08-16 18:55:01
URL: http://verasvenssons.blogg.se
Anonym

Jag tycker du är jättestark som orkar med allt;-)Det blir säkert bättre med tiden..
Jag har precis fått min korsett och tycker att det är jätte superjobbigt:-s

Svar: Tack snälla! <3 Fortsätt kämpa med korsetten! Det blir bättre med tiden ska du se :) Om du undrar över något är det bara att fråga! :)Kram!
Skoliosbloggen

2012-08-16 21:57:08


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback