En vecka

Nu är det mycket att räkna ner till! Om
En vecka har jag mitt första återbesök efter operationen. Lite nervöst känns det allt men samtidigt så tror jag att allt det bra ut! Det känns så iallafall!

Har börjat fundera på vilka frågor jag ska ta med mig till Rune. Det är så himla tråkigt om man glömmer att fråga något och sedan måste vänta ett halvår tills nästa återbesök! Därför har jag skrivit ner allt jag undrar över och ska sedan försöka fråga allt när jag är där. Om det är något jag missat så påminn mig gärna!


KOMMENTARER

Kommentarer
Anonym

Berätta gärna vad han säger för svar på frågorna sen efter besöket. Intressant att veta!!:-)

Svar: Ja visst det ska jag göra! :)
Skoliosbloggen

2012-08-14 14:57:37
ellen

Röntgenbilder får du betala för, iaf fick jag det :o

2012-08-14 23:22:35
URL: http://duumbass.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback