Mina besökare under veckan på sjukhuset

Jag hade en hel del besökare och jag lyckades få med nästan alla på bild så jag tänkte slänga upp dom här. Mer om dom kommer att komma upp när jag skriver min sjukhusberättelse dag för dag senare:)
Klasskompisar samt en annan kompis och min syster som inte är med på bild nu. Även Nathalie var där men utanför bild haha. Mycket gråt från mina vänner efter den här bilden togs eftersom de inte är vana att se mig sån.
Här har vi Nathalie till höger min kompis i mitten och min syster till vänster. Alla är så sugna på att vara med på bild!
Pappa var med mig under eftermiddagen dag 1 till eftermiddagen dag 2.
Fina nathalie!
Min bff med min systers två kompisar.
Emma och Jenni på besök igen sötisar haha!
Fina Janna och Angelica<3
Ytterligare några vänner från klassen samt min barndomskompis!
Finaste<3
När alla andra mesade och knappt vågade sitta bredvid mig var det äntligen någon som hoppade upp och tog för sig, go therese haha! ;)
Fina krsitin kom på besök och gick med mig på långpromenad till pressbyrån! (jag snodde din bild den var mycket vackrare haha)
Pappa med familj (styvmamma (heter det så?) samt lillebror) kom på besök. Älskar mina dubbelparanteser. Någon fick äntligen rett utt mitt hår som inte hade sett en borste på år och dar.
Pappa fick vara med och vakta mig under trappövningen eftersom jag var yr
Och tillsist min lillebror haha!
Mamma och lillasyster
Min fina vän!
Finbesök första kvällen hemma!
Ja det var en bråkdel av alla bilder det, vill också nämna fina Julia och hennes mamma som kom på besök på självaste påskafton, ingen bild blev det då tyvärr:/

KOMMENTARER

Kommentarer
janna (:

åh, hih där är jag :3

2012-04-20 17:57:23
URL: http://absolutjanna.blogg.se/
Frida

Hej!

Skulle va kul och veta om du tar såna blodprops sprutor efter operationen? Jag själv tar dom varje dag och dom är helt hemska även om dom inte gör ont och jag måste ta dom i en hel månad.

2012-04-20 22:13:56


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback