Dagens fråga

Hej! Jag har läst er blogg sen ett tag tillbaka nu och tycker att den är helt awesome! :D
Nu är det så att jag tror att jag har skolios också...så jag har en fråga som kanske är lite svår att svara på men jag ställer den iallafall ;)
Kunde man se något speciellt på era ryggar eller såg det ut som vanligt?
Jag har dålig hållning, men har aldrig riktigt tänkt på det, så jag kanske bara inbillar mig att jag har skolios. Förlåt för den långa kommentaren :P

Tacksam för svar!

Svar: Hej på dig, tack så jättemycket. :) Hazal kommer inte riktigt ihåg hur det såg ut, eftersom att hon undersöktes för cirka 3 år sedan. Hazal hade en ganska bra hållning, men nu går hon väldigt rak på grund av korsetten, vilket väldigt många har påpekat , så det är väl jättebra. :D Men när Hazal är utan korsett kan man se på den övre kröken att ryggen är lite sned, och hennes ena axel är lite högre. Doktorn sa att det är så på grund av skoliosen och det är inget farligt.
På julia syntes det ingenting alls. Kanske om man tänker på att leta efter "skoliostecken" men doktorerna sa att det syntes ovanligt lite för att vara så snett. Det kanske är de båda kurvorna som kompenserar upp varandra:)



Lycka till med allting, du kan gärna adda oss båda [email protected] ( HAZAL) [email protected] ( JULIA)


Hoppas att du fick svar på din fråga, kram<3



KOMMENTARER

Kommentarer
Vendela

Lustigt att alla(okey,nästan alla)säger att man får så snygg hållning av korsett.Tycker precis tvärtom! Jag har svårt att gå riktigt rakt eftersom den går ner så långt vid rumpan,så det blir nån konstig framåt lutning...

2010-10-11 14:08:58
URL: http://cherryize.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback