Ang. läkarbesöket

FAN INLÄGGET RADERADES MÅSTE SKRIVA OM!!!!


Läkarbesöket igår gick superbra. Vi missade tåget så vi var fem minuter sena. Men det gick ändå bra. Förrigår fick jag en känsla av att korsetten inte riktigt var liten såsom jag hade trott, utan jag trodde bara att det skavde och gjorde ont när jag gick. Det var rätt känsla! Mats sa att korsetten inte hade blivit liten. Eftersom att jag fick så ont vid höftbenen trodde jag att korstten hade blivit liten. Men jag hade fel. Så han stoppade in kuddar på vardera sida av korsetten. Dessutom bytte han ut band ( det som man spänner korsetten med). Han bytte ut en eftersom den korsett som jag fick i Maj hade väldigt långa band, så jag störde mig på de och klippte. De blev alldeles för korta så jag var tvungen att sy ihop det, så jag klarade mig., som tur! Det är mycket lättare att ta på sig korsetten nu när bandet är långt. Mats sa även att han tror att jag kommer att ha korsetten ett år till. Fick även nya korsettlinnen eftesrom att mina hade blivit slitna. Som sagt eftersom att min mobil fortfarande är på lagning och vägrar komma så kan jag inte visa några bilder. Kan visa bilder på korstten när jag har fått mobilen. Kommer att blogga mer, när jag har fått min mobil= mer bilder :D

"Gårdagens"    Esra sa: Tänk om jag skulle ha en skolios nacke, istället för att säga tänk om jag skulle ha en bostonkorsett runt nacken. HAHAHAHAHAH, vår humor!


julia och jag i sthlm :D





KOMMENTARER

Kommentarer
♫♪ Sandra T

söt bild (:

2010-10-28 15:40:21
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Anonym

´sötaste hazal och julja

2010-11-16 20:04:57
eirapeira

hej! jag har skolios och är inne på mitt femte år med korsett. den senaste tiden har varit jobbigast med ångest nästan varje morgon och kväll på grund av den. :( men jag ska få nattkorsett väldigt väldig snart!:D så jag är glad!:) lycka till ! ni verkar jätte härliga!

2010-12-28 20:22:58
URL: http://sukkersukker.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback