Dagens fråga

          Anonym om Beautiful blogger:

vilken initiativ ni har tagit, verkligen intressant blogg. Fortsätt, jag hoppas att ni växer.
Kan inte ni två berätta hur det kändes och vad er första tanke var, när ni fick veta att ni hade skolios och att ni ska bära på en korsett i 2 år?
kul om ni visar mer dagens out fits


Åh vad kul att du gillar vår blogg! Hazal har så pass dåligt minne att hon inte kommer ihåg vad hon kände eller några känslor från den dagen, Det är trots allt ett år sedan (kan vi ju skylla på haha) men jag julia som har det ganska färskt i minnet kan berätta! jag hade absolut ingen som helst aning om att jag hade skolios och det kom lite som en chock för mig. Jag var ju bara på läkarbesök för att kolla varför jag hade ont i ryggen. Jag kände mig faktiskt ganska okej med det. Det var inget jättehemskt för min del. Jag tyckte nästan att det skulle bli spännande. När jag sen fick se korsetten ändrades min åsikt lite grann, för den såg ju inte bekväm ut. Men fortfarande inget märkvärdigt. Det var ju bara att gilla läget liksom:)
Och dagens outfit ska vi absolut försöka få in oftare, det gäller bara att komma ihåg att ta en bild!




Ni läsare är så himla grymma glöm aldrig det. Ni driver oss att fortsätta med bloggen. Tack!
Kram!


KOMMENTARER

Kommentarer
lisen

sv: tack så mycket =D

Hur mår du??

2010-08-22 12:21:39
URL: http://lillalove.blogg.se/
Erica Ekblad

jag verkligen älskar det ni skriver om..Ni är starka som klarar det

2010-08-22 12:54:54
URL: http://ekblaad.blogg.se/
viktoria

Var med och tävla i dagens blogg om en länkning i varje inlägg jag skriver den kommande veckan! det blir en hel del länkningar så passa på! ;)

2010-08-22 14:09:50
URL: http://viktoriasundberg.blogg.se/
sandy

Verkligen jätte bra blogg :)

2010-08-22 16:41:25
URL: http://ghettodolly.blogg.se/
.

Det måste ju kännas ganska skönt att de upptäckte att ni hade skolios i tid, så att ni får en chans och bli återställda. lycka till tjejer. kram

2010-08-22 17:31:48
Anonym

Kan ni berätta vad som är mest positivt med att ni bär korsetten? Haha en rolig tanke slog mig, ifall någon skulle bråka med er så kan ni gärna tala om att de kan boxa er i magen, snacka om att de skulle mosa in sina knogar :P

2010-08-22 17:33:48
Anonym

kanske efterbliven men vad är skolios???

2010-08-22 18:03:12
URL: http://domoaz.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback