Mörbultad

Inatt sov jag för första gången sedan operationen utan mitt glidlakan. Detta berodde på att jag åkte till min pappa och inte hade plats för det i väskan.
Det gick helt okej att sova utan, men jag kände mig mer mörbultad imorse när jag vakna än vad jag gjort på länge. Jag hoppas på att jag kan skippa mitt glidlakan även när jag kommer hem, det är nog på tiden nu haha. Det har nog bara gjort mig bekväm men det är inte längre något nödvändigt! Snart har det gått två månader, helt sjukt! Jag måste säga att jag känner mig nästan fullt återställt. Helt blir man nog aldrig, men nästan duger bra för mig!

KOMMENTARER

Kommentarer
Tina

Hej Julia!

Jag undrar om du har prövat på att cykla ännu? Funderar om jag ska våga låta dottern - som blev opererad samma dag som dej - pröva på...

Härligt att läsa att du åxå känner dej i form!!! Ni är så duktiga tjejer :-)

2012-05-26 10:55:42
Jenny

Jag fick inga hjälpmedel hem efter min skoliosoperation :O Opererades på Huddinge sjukhus för snart sex veckor sen, som tur var har allt gått bra hemma utan hjälpmedel. Men jag undrar om du bad om att få hjälpmedel hem eller om de erbjöd dig det?

Jag hoppas att du kommer att bli helt återställd!! :)

2012-05-27 18:55:00
URL: http://evenfly.tumblr.com
Fanny - like a dream

Glad jag blir för dej !



sjölv hoppas jag att jag slipper operera isf skulle mina ca 5 år med korsetten kännas onödiga ..

2012-05-28 16:15:52
URL: http://www.likeadream.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback