Svar på lite frågor

Jag får många frågor från alla just nu, så jag tänkte bara svara på lite:D
Är du nervös? Svar: nej inte än, men det kommer nog inatt.
.
Vilken tid ska du opereras?- Jag ska vara i op salen kl 06:55
.
Hur länge ska du vara på sjukhuset- Ungefär en vecka.
.
.
Mer update lite senare. Har äntligen efter två timmar lyckats få information från sköterskan. Dom hade missat att vi hade kommit på något sätt så vi satt här inne i två timmar utan någon som helst info, bara lite mat ;)
Har gett henne i uppdrag att ta reda på hur många kotor som ska opereras samt hur sned min rygg är. Är dock besviken på att det inte blev en vanlig röntgen utan bara en Ct.
Men som sagt, bloggar mer sedan!

KOMMENTARER

Kommentarer
hanna

har du gjort eller ska göra ett lavemang? läste om det på någon hemsida och ska själv opereras och tycker att det ska bli hemskt om man nu måste göra det! svara gärna i ett inlägg så är du gullig!

önskar även dig all lycka till imorgon och hoppas allt går jätte bra!

tycker att du är riktigt grym som har bloggen och skriver om din operatio just nu, det känns jätte bra för mig som ska opereras att veta vad jag har framför mig, lycka till styrkekramar

2012-04-02 22:18:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback