Jag mår mycket bättre!

Jag mår så mycket bättre nu! Inte för att jag ätit alvedon utan för att revbenet inte gör liika ont längre och musklerna i ryggen är mycket bättre. Nu har jag bara ont på natten vilket är väldigt skönt! Eller skönt är det ju inte men så mycket bättre! 

På praktiken i torsdags var det väldigt tufft då man i princip inte får sitta en sekund. Redan vid 18:00 var ryggen helt slut och jag skulle sluta kl 22.  Klarade mig hyfsat bra och fick gå hem strax innan 21, skönt! Idag är det dags för praktik igen men nu mår jag redan bättre än i torsdags så jag hoppas att det ska gå ännu bättre idag! 

Bad Therese ta kort på ärret igår, inte världens bästa men här är några. Mitt nya ärr är väldigt smalt, det är mest det gamla som syns tycker jag själv! 




KOMMENTARER

Kommentarer
linda

Åh vad glad jag blir att höra att det är bättre!! :D kramar <3

Svar: Ja verkligen :D <r
Skoliosbloggen

2014-05-19 13:06:08
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
Ellen

Åh, va skönt att det är bättre! :D

Svar: Åh ja så himla skönt :D
Skoliosbloggen

2014-05-19 13:57:02
URL: http://duumbass.blogg.se/
Nadja

Så glad att du mår bättre :)! Tycker verkligen att du förtjänar det efter allt du gått igenom <3! Puss och kram.

Svar: Tack fina du! <3
Skoliosbloggen

2014-05-19 19:20:17
URL: http://www.thebaseballs.blogg.se
Tilde

Hej! Kommenterade igår,men kan inte hitta min kommentar,går inte att öppna kommentarsfältet där jag kommenterade:/ Jag då är själv 14 och har skolios,ska på magnetröntgen här i veckan och sedan träffa min läkare. Jag undrar hur det blir om man har opererats sig? Precis som ni har gjort. Undrar om man kan ha en vanlig vardag typ?:) Hoppas ni förstår vad jag menar,själv rider jag ca 6 dagar i veckan och är rädd för att om jag operaras så kan jag inte rida:/ Tack för svar! Eran blogg e jättebra!<3

Svar: Hej Tilde! Om du opereras kommer det vara tufft de första månaderna men i slutändan kommer du att må bättre igen och kunna göra allt du vill! :) rida får du tyvärr inte göra de första 6-9 månaderna men därefter är det fritt fram igen! Lycka till, kram
Skoliosbloggen

2014-05-28 15:41:01


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback