Onda nätter

Dagarna funkar fint nu för tiden men nätterna är desto värre! Kan inte vända mig utan att det gör sjukt ont och det tar mycket på nattsömnen att vakna hela tiden för att man har ont! Förstår inte varför jag får så ont av att ligga ner... 

Annars är det som sagt bra! I fredags fick jag sommarlov och någon dag innan det var jag på Liseberg med jobbet och åkte lite saker. Kände av ryggen lite efter Helix och atmosfear och vid slutet av kvällen gjorde det riktigt ont, men det gick över efter en natts vila! Igår var jag och gick blodomloppet med jobbet också. 5 km i väldigt rask takt, och det gick finemang! Springa kan jag inte för varje steg blir som en duns i ryggen men att gå fort går jättebra! Träffade där även de Goa sjukgymnasterna bogdanca och Lotte som jobbar på Sahlgrenska. Så roligt att få se dom någon gång när man inte ligger i en säng nyopererad och lipar värre än en 5åring! Så söta så! 

En bild från vår lilla sommarlovsavslutning med klassen! 


KOMMENTARER

Kommentarer
Anonym

Hej. Jag opererades 2007 för skolios. hade en vridning på 70 och har 2 stag och 18 skruvar i ryggen nu. Är lätt att glömma bort att man gjort en skoliosoperation ibland. Blir ni också lätt stel i ryggen och så ibland? Hoppas det är bra med er annars :)

2014-06-07 21:46:29


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback