Nervös?

Hade svårt att somna igår men vet inte om det berodde på nervositet eller något annat. När jag vaknade kl 06:00 trots min sovmorgon så kände jag nervositeten tydligt i maggropen. Idag läggs jag in på Sahlgrenska. Idag var sista dagen jag vaknade i min säng denna veckan. Surrealistiskt. 

Eftersom jag inte kunde sova mer hoppade jag upp och tog tag i min andra descutantvätt. Ska mysa ner mig i soffan idag och bara ta det lugnt och invänta kvällen då min arbetskamrat kommer och hämtar mig och kör in mig till Sahlgrenska. Packa är också ett måste, men frågan är vad jag ska ha med mig. Vi får se! 




KOMMENTARER

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback