Videoblogg och Alva

 
Här har ni en liten flummig videoblogg från Torsdagskvällen! Och ja vi skulle klippa men sånt har jag inte ork till så ni får leva med att det blev lite fel haha! Uppföljningen om "TORSDAG" kommer någon dag, det får ni inte missa. To be continued. 
 
Alva som vi nämnde i videon är en sjukt söt liten tjej på snart 10 år. Hon vill gärna få kontakt med någon annan i Stockholm som har skolios och korsett, gärna i hennes egen ålder men säkerligen också de lite äldre! Känner du någon som passar in på denna beskrivning eller kanske är det du själv? Mejla då oss eller skriv en kommentar så skulle Alva bli jätteglad.  Det var verkligen jättekul att få träffa henne och fika och prata, så tack Alva för att vi fick träffa dig! 
 
Här är en bild på oss och Alva
 

KOMMENTARER

Kommentarer
ellen

Så söta ni är :D

Svar: Tack snälla ;D <3
Skoliosbloggen

2013-05-13 12:54:49
URL: http://duumbass.blogg.se
♫♪ sandra

fina tjejer! <3

Svar: <3
Skoliosbloggen

2013-05-13 14:24:05
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
matilda

jag är 12 ( snart 13 ) och har korsett. jag bor i och för sig i knivsta ( en bit utanför Uppsala) men jag skulle gärna ha kontakt med Alva!

2013-05-22 19:43:45
Matilda

Jag är 12 (snart 13) år och har korsett. jag skulle gärna ha kontakt med Alva! visserligen bor jag i Knivsta ( en bit utan för uppsala) men det skulle vara kul endå om Alva vill ha kontakt med mig :-)

2013-05-22 19:46:53
Matilda

Jag är 12 (snart 13) år och har korsett. jag skulle gärna ha kontakt med Alva! visserligen bor jag i Knivsta ( en bit utan för uppsala) men det skulle vara kul endå om Alva vill ha kontakt med mig :-)

2013-05-22 19:49:59
Matilda

Jag är 12 (snart 13) år och har korsett. jag skulle gärna ha kontakt med Alva! visserligen bor jag i Knivsta ( en bit utan för uppsala) men det skulle vara kul endå om Alva vill ha kontakt med mig :-)

Svar: Hej vad kul! :) Skicka med din mejl så kan jag vidarebefordra den till Alva! :)
Skoliosbloggen

2013-05-22 19:51:17
Elise

Hej!Jag skulle jätte gärna vilja ha kontakt med Alva, någon av er kanske kan prata med mamma osv... Jag är 12 år & aa ni vet säkert vem jag är! Mamma har ju elisekampmotskolios.blogg.se :-):-d:love:

Svar: Klart vi fixar det Elise :D <3
Skoliosbloggen

2014-04-13 22:04:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback