Väntar och väntar

Går och väntar på att en kallelse till mitt kära Sahlgrenska ska dimpa ner i min brevlåda. Börjar jobba om 18 dagar och la fram ett önskemål att bli kallad innan det. Får väl se hur det blir, men det blir svårt för mig att byta dagar med så kort varsel så hade gärna sett att jag fick en tid till Rune snarast för mitt sista återbesök. Om jag inte fått en kallelse nästa vecka blir det till att ringa, när jag pratade med johanna sist så skrev hon ner att jag önskade att få komma innan den 10 iallafall. 

Ser faktiskt fram emot mitt återbesök och få prata med Rune om min värk i skuldran. Han kanske har tips och ideer om vad det faktiskt kan vara och kanske ge mig en remiss till en sjukgymnast eller liknande. Ska börja förbereda mina frågor snart också, annars kommer jag glömma hälften som vanligt.

På tal om ingenting. EN VECKA KVAR TILL STUDENTEN. Taggad till tusen woho!

 I brist på bilder så får ni en kass bild på en gammal teckning som jag inte ens vet när jag målade. Ett? Två? År sedan. När jag tagit studenten har jag 10 lediga dagar innan mitt jobb startar. Här ska tecknas!
 

KOMMENTARER

Kommentarer
Julia S

Lycka till hoppas det blir bättre med din skuldra:) Och en fråga också, tror du att det spelar någon roll om man har vänster eller höger krök..? Jag har vänster men jag bara undrar:)<33

2013-05-23 20:43:00
URL: http://juliaonline.blogg.se
♫♪ sandra

vad skönt att du får lite ledigt innan du börjar jobba :)

Svar: Ja det ska bli jätteskönt att få vara hemma och slappa ett tag. Det var längesedan man kunde kolla på ett avsnitt av någon tv-serie eller liknande utan att känna ångest över skolarbete ;)
Skoliosbloggen

2013-05-23 21:07:11
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback