Besök på avd 16 igen!

Idag var jag tillbaka i de välkända korridorerna ännu en gång. Denna gång var det min andra fina Julia som skulle hälsas på som även hon ligger inne efter att ha tagit bort ett stag pga lös skruv och smärta! För er som hänger med här i bloggen har jag alltså två Julior, Julia Borg och Julia Karlsson- Detta var Karlsson. 
 
En riktig kämpe är vad hon är och problem med hjärtat hade hon fått vilket gjorde att hon fick ligga på UVA i ett helt dygn istället för ett par timmar. Nu håller jag tummarna för att hon kommer hem så fort som möjligt! :) Huuuhh vad glad jag är att mina operationer är över! 
 
 

KOMMENTARER

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback