Stockholm!

Imorn åker jag till Stockholm med klassen och ska vara där tills på lördag. Vi ska gå på studiebesök på riksdagen och polismuseet och lite sånt! Riktigt spännande. 
Det bästa av allt är att jag bokat in en träff med Hazal imorn kväll. Äntligen får jag träffa min älskling igen! Vi har inte setts sedan i somras när vi hade skoliosträffen! :) Vi ska äta som aldrig förr då hon precis har kunnat börja äta igen efter sin halsmandeloperation! Ni får förhoppningsvis lite snygga bilder på detta när jag kommer hem! 

Ha det bra så länge så uppdaterar jag bloggen och svarar på kommentarer på Lördag kväll/Söndag. 

KOMMENTARER

Kommentarer
ellen

Åh, hoppas ni får roligt :D

Svar: Åh tack fina :D
Skoliosbloggen

2013-03-07 00:57:00
URL: http://duumbass.blogg.se
linda

Hoppas att du får underbara dagar i sthlm! :D Vad roligt med riksdagen! Blev lite avundsjuk nu ;) hihihi <3

Hälsa Hazal! <3

styrkekramar <3

Svar: Hihi kan tänka mig att du hade velat gå dit ;) Höll på att somna av tråkighet hahaha ;) Hazal hälsade tillbaka <3
Skoliosbloggen

2013-03-07 07:17:57
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
★ ADARAS - WHERE BLOG MEETS MAGAZINE!

Åh kul :D Ha så roligt här!

Svar: Tack så mycket! :D
Skoliosbloggen

2013-03-07 23:23:21
URL: http://adaras.se
En annan Julia :D

Hej Julia och Hazal, jag har fått reda på att jag behöver en bostonkorsetti 20 timmar. vet inte hur länge men några år. Jag är lite rädd, jag bara undrar hur lång är den där korsetten, kan man ha på sig samma kläder som man hade innan, syns den igenom tröjan, kan man ha jeans osv. Ni kanske redan har svarat på sånna här frågor.. Men kan jag snälla få lite tips? :) Kram // Julia

Svar: Har svarat dig i ett inlägg <3
Skoliosbloggen

2013-03-08 15:11:54


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback