Min senaste röntgenbild!

Fick hem mina röntgenbilder igår på en cd. Det gick superfort, beställde dom den 14 och fick hem dom den 19 så här var det snabba puckar! Det var allt annat än journalen det ;) Har fått alla röntgenbilder som tagits sedan jag diagnostiserades och även från mina CT bilder så nu kan jag se hela min överkropp i 3D format och snurra och vända på varenda kota, ganska häftigt!
 
Ni ska få se mer av detta i ett senare inlägg men tänkte bara visa er min röntgenbild som jag tog förra veckan!
Visst ser det ganska fjuttigt ut i jämförelse med innan op nr 2 när jag hade två stag? ;)
 

KOMMENTARER

Kommentarer
linda

Åh blev så glad när jag såg att du la ut bilden! Eftersom att ryggen är så himla fin och rak! :D Är så sjukt glad för din skull vännen att resultatet blev så bra! <3 Du förtjänar det verkligen finis! <3 :D

Hoppas verkligen nu att du kan få hjälp med skulderbladet! <3

Åh nästa år vid den här tiden hoppas jag att jag också har en rakare rygg ;)
kramar <3

Svar: Tack snälla, kram <3
Skoliosbloggen

2013-03-20 18:08:41
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
linda

sv: Åh tack så jätte mycket fina fina du!! :D <3 Du är bäst!! <3

Puss! <3

2013-03-20 18:10:39
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
mikaela

Vilken häftig bild, något konstnärligt över den.. Förstora och rama in? :-) kram

Svar: Ja jag gillar den verkligen! Det tåls att tänka på, det var en bra idé, kram! :)
Skoliosbloggen

2013-03-23 05:41:11
Anonym

näärå inte fjuttigt ;) MEN du är så sjukt rak och fin :D <3

Svar: Åh men taaack :D <3
Skoliosbloggen

2013-03-23 15:51:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback