Veckans läsare, Alva!


Hej...... Jag är Alva. En tjej på 10 år som har skolios.

Allt började när jag gick i ettan . Min skolsyster märkte att jag hade skolios men hon brydde sig inte,typ. Hon tyckte väl att det inte var nån fara. Sen gick hon i pension då kom det en ny skol syster hon märke igen att jag hade skolios då ringde hon mina föräldrar, osv.

Sen fick jag min korsett. Jag hatade den först sen gick det lite bättre. Men sen spände dom åt mer och mer så det var som en plåga. Jag bearbetar detta genom att lyssna på musik, men det hjälper inte direkt. I höst ska jag operera mig för att korsetten inte hjälpte. Så tro på dig själv och försök så gott du kan annars blir det en operation :(


KOMMENTARER

Kommentarer
linda

Vad stark du är Alva! :) Och lycka till med operationen!

styrkekram! <3

2013-07-08 12:16:51
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
stina liffner

hej vilken fin design

2013-07-08 15:25:11
URL: http://stinasmusikhemsida.blogg.se
Elsa

Hejhej! Jag har just fått min korsett och vill bara ge en stor applåd för er som klarat av detta för det kan vara riktigt tufft har jag märkt. Kika gärna in på min och min bästie's bästisblogg! Jag har skrivit lite om korsetten och ska absolut fortsätta med det. Den är ju en del av mig. Det är JAG att ha skolios. Har lixom haft det i hela mitt liv. Varför gömma det? Varför gömma en del av mig? Ajja men checka iallafall www.TheEriksson.devote.se är ni goa! <3 :love: Tack för fin blogg <3 den har hjälpt mig att förstå att jag inte är ensam <333 //Tolvårig "korsettare"

2013-07-19 12:06:45
URL: http://TheEriksson.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback