Spikat och klart!

Den 27 Juli är det alltså spikat att det blir skoliosträff i Stockholm! Vi vet att många av er önskat lite olika datum men vi kan tyvärr bara göra vårt bästa utifrån våra fullspäckade jobbscheman! Vi hoppas trots detta att så många som möjligt kan komma så att vi kan göra dagen till den bästa! För er som inte kan komma, vi ska försöka fixa en i vinter också så deppa inte ihop helt :D

Jag (Julia) Kommer att åka till stockholm över dagen så är det någon mer som vill åka från Göteborg kanske vi kan åka tillsammans :) Vi hade tänkt oss att vi börjar vid 13 tiden kanske om det funkar för alla.

Nu håller vi alla tummar och tår för att så många som möjligt kan komma! Skriv gärna här om ni kan komma :) Kraaaaam från oss båda!
 

Vad säger ni, ska vi bli ännu fler i år? 

KOMMENTARER

Kommentarer
beccis

Vilken tid är det tänkt det ska börja?
kram

Svar: Vid 13 :)
Skoliosbloggen

Emmy

Låter superkul!:-d Jag är på ;-)

2013-07-02 11:37:05
URL: http://sweden-india.blogspot.se
Sabina

Vad kul :)

Svar: Ja det ska bli kul :)
Skoliosbloggen

2013-07-02 15:40:57
URL: http://smebacksflikka.blogg.se
linda

Jag kmr, hihihi :D <3 Ska bli så sjukt roligt! :D

Svar: Vad roligt :D
Skoliosbloggen

2013-07-03 22:51:15
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
nadja

Var i stockholm är det? =)

Ska Försöka övertala Mamma och Pappa att vi Ska Vara Vid stockholm på lördag ;)

2013-07-04 15:19:21
URL: http://www.thebaseballs.blogg.se
Nathalie

Är det bara att komma? Eller måste man säga till innan?:-)

Svar: Det är bara att komma, men bäst är det nog att säga till innan så att vi kan möta upp alla så att vi hittar varandra haha :) Är du sugen på att komma? :D
Skoliosbloggen

2013-07-06 22:49:05
Nathalie

Jaa, herregud:-d Jag tror att det ska gå, det är min önskan iallafall;-)

Svar: Åh vad kul :D
Skoliosbloggen

2013-07-11 00:45:39
Jenny

Jag kommer! :D

Svar: Åh vad kul :D Du kan väl mejla mig ditt mobilnummer så att vi kan få kontakt med dig om det skulle vara något :D [email protected]
Skoliosbloggen

2013-07-11 17:54:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback