Jul. 01, 2013

Ni minns att en på mitt jobb skulle operera sig? Hon är nu tillbaka ca 5 veckor post op och alla i personalen är livrädda för att förflytta henne och är jätte osäkra på hur de ska göra för att inte skada hennes rygg. Igår när jag jobbade passade de då på att be mig om hjälp om hur man ska få upp henne i sittande ställning i sängen samt få över till rullstol! Kul att kunna medföra något man kan haha ;) dock har denna tjej opererat hela ryggen, (då snackat vi under nacken till ner i bäckenet ut i högtbenen). Hon har ju lite svårt att röra sig som innan vilket jag absolut förstår! Hon är dock så rak och fin nu och har blivit så mycket längre! Det är så jul att se hur mycket nytta en operation kan göra för dessa barn som tidigare varit så sneda.


KOMMENTARER

Kommentarer
Caroline

Heeej! :D

Måste säga vad kul att hitta en till blogg om skolios, skriver själv om livet med gravskolios och efter en operation osv.

Försöker precis som ni finnas där som ett stöd så tycker det är toppen att ni finns för precis samma syfte för dem som behöver. Ni får jätte gärna kika in så blir jag super glad :)) Vi kan säkert ta del av varandra och som sagt tillsammans är vi starkare. Hade varit kul att höra från er med tanke på att ni har ett liknande syfte med er blogg :)

Kram Caroline

2013-07-01 13:55:47
URL: http://carolinemartina.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback