Ny tid för röntgen

Ringde och ändrade min tid för röntgen idag. Den var lagd mitt på dagen på en studiedag så kände att jag hellre flyttar på röntgen då, då jag vet att de behöver få in många vikarier på jobbet den dagen. En röntgen tar ca 10 minuter så känns onödigt att hoppa över en hel jobbdag bara för det. Jag har ju ännu inte fått någon tid för återbesök så det blir fint det ändå! Den nya tiden är istället den 13 Mars kl 10:30.
 
Har för övrigt slut på mitt sportlov nu vilket är lite trist. Har jobbat 70 timmar under veckan (Heltid är 40 h, så ni kan ju tänka er) som gått så det känns helt okej ändå haha. Det hade jag aldrig kunnat göra innan min andra operation då jag hade jätte ont varje gång jag var på jobbet. Nu går det hur bra som helst, såå skönt! 
 
Slutligen vill jag hälsa till Nathalie som jag pratade med för första gången för ett par år sedan på msn. När tiderna förändrades och fb blev the thing så pratade vi där istället. Förra veckan fick jag ett meddelande från henne där hon skrev att hon hade fått en operationstid och var helt oförberedd på det. Operationen flyttades en vecka bakåt än vad det var tänkt så idag morse opererades hon på Sahlgrenska. Klockan 6 fick jag sms från henne och vi pratade lite innan hon skulle ner. När hon slutade att svara förstod jag att hon var nere på operation. Så, Nathalie! Jag hoppas att allt gått bra, och du ska veta att jag tänkt på dig idag. Nu är klockan fem, och förmodligen ligger du fortfarande på uppvaket och kommer att stanna där tills senare i kväll alternativt imorgon förmiddag. Vi hörs när du mår bättre!
 
 

KOMMENTARER

Kommentarer
linda

Åh blir så glad av att höra att det är så pass mycket bättre med din rygg nu vännen!! <3 Det förtjänar du verkligen finaste du! <3

Själv blir det bara värre och värre för mig. Hoppas inte att det nu visar sig att det är kroniskvärk förstår inte hur jag ska orka må så här hela tiden framöver <3

Men jag får helt enkelt ta det som det kmr!

Styrkekramar <3

Svar: Tack fina! Jag håller verkligen alla tummar för att du ska bli bättre i ryggen. Kram <33
Skoliosbloggen

2013-02-18 19:37:57
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
Lina

Hej! Hittade in på eran blogg av en slump & började bläddra igenom era inlägg. Ville bara säga att jag tycker ni är sjukt duktiga & så himla bra att någon skriver så öppet om det här. Har själv skolios & stelopererades på Sahlgrenska för snart 2.5 år sedan efter 4 år med korsett. Den operationen är det bästa jag någonsin gjort, trots att det var jobbigt att gå igenom just då. Idag känner jag knappt av nåt problem med min rygg & tänker i princip aldrig på att jag faktiskt är opererad. Såhär i efterhand är det svårt att tänka tillbaka & förstå hur man faktiskt stod ut med den där korsetten så länge & hur jobbigt det var periodvis.

Men det kan bli så himla bra, även om man inte tror det. Fortsätt skriva om det här & berätta hur det är, letade själv efter bloggar & liknande när jag var i samma sits då man var orolig över hur allt skulle gå. Så keep up the good work, ni är grymma. Stor kram!

2013-02-18 22:51:36
URL: http://linaisaksson.blogg.se
Jouline♡

Vad gott och läsa att det är bättre med din rygg, gud så glad jag blir :love: och jisses så du jobbat! En tjej som är som mig och inte håller sig till 40 tim i veckan utan 70 *skratt*, skämt åsido men jätte duktig du är som jobbat så hårt på en vecka! De var ett litet tag sedan jag uppdaterade min blogg nu, 3 veckor sedan men bortgången av min ena hund har tagit hårt på mig. Tack förresten för din omtanke i min blogg då hon gick bort <3 Du verkar vara en sådan himla go och rar tjej Julia! kram till dig

Svar: Åh men tack fina du <3 Ska det jobbas så ska man göra det rejält ;) Förstår verkligen att det känns jobbigt, och jag hoppas att det börjar kännas lite lättare med tiden! Det är otroligt tufft, men du är så stark, många kramar till dig och tack ännu en gång för dina fina kommentarer som gör mig så glad! Du är så himla bra! <3
Skoliosbloggen

2013-02-19 01:40:52
URL: http://stylebyjouline.blogg.se
Jouline♡

Tack snälla söta du för dina fina ord som du svara här till mig <3 kramar!

2013-02-21 01:16:09
URL: http://stylebyjouline.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback