Mitt ärr snart tre månader post op

Ja, nu på tisdag (om en vecka) så är det tre månader sedan min andra operation. Jag har inte kunnat ta några bilder under den senaste månaden i och med att min kära iPhone fortfarande är på lagning efter fyra veckor...
Här får ni en bild iallafall! :) har bestämt mig för att skita i att man inte ska sola ärret och börja sola det lite lätt inför studenten. Vill helst inte ha tejp-bränna på studenten så det får bli så! Det enda som kan hända är att ärret blir rödare, men som no vet sedan innan bryr jag mig inte om hur mitt ärr ser ut :)

 


KOMMENTARER

Kommentarer
linda

Jag tycker att ärret ser riktigt fint ut vännen!! <3

Svar: Åh visst gör det! Kram <3
Skoliosbloggen

2013-02-26 21:01:05
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
Anonym

jag vet att op är för operationen, men vad menas de när de står post före op?

Svar: Post op menas att det är efter operationen :) Pre op är innan :) Så sammanfattat står Pre för före och Post för efter! :) Förlåt om jag gör det krångligt!
Skoliosbloggen

2013-02-28 05:39:26


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback