2 månader

Känns konstigt att ha två datum att hålla koll på. Eller ja, behöver behöver jag väl inte men gör det ändå ;) Två månader sedan min andra operation iallafal! Mår finfint precis som jag gjort hela tiden sedan dess så det är skönt! Känns som det är myyyycket längre sedan jag opererades än två månader. Två månader, det är ju ingenting egentligen? Sjukt vilken tidsuppfattning man har. Det enda som gör att jag märker att det bara är två månader sedan min operation är att ärret är rödare än vad det vart på flera månader innan. Knasig text haha vet inte ens vart jag vill komma! ;)

KOMMENTARER

Kommentarer
Kristin

Sjukt vad tiden går! Kändes som "nyss" jag fick redan på att du skulle opereras igen. Tycker till och med det var "nyss" jag opererades själv, och det är snart ett helt år sedan! Sjukt... :P
Kram på dig Julia! <3

Svar: Haha ja visst går det fort! Kändes som nyss då jag stod på mitt jobb en dag i februari och väntade och väntade på sms från Kristin som låg på ett operationsbord den dagen ;) Kram fina <3
Skoliosbloggen

2013-02-05 21:46:55
URL: http://somethingmadebyme.blogg.se
linda

Åh så glad för din skull vännen att den andra operationen blev så lyckad!! <3 :D

angående bilden ovan så var det faktiskt lite häftigt att se skoliosen ;) Undra om man själv kmr att se ut så, hihihi ;)

kramar <3

Svar: Åh tack snälla Linda <3 Ja visst var den häftig :D Synd att man aldrig kommer att få veta dock ;) Kram< 3
Skoliosbloggen

2013-02-06 07:13:15
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback