Mina ct bilder på film

Kom på att jag glömt lägga upp denna! Här är mina Ct bilder då jag visar lite hur min rygg ser ut i 3D. 
 
 
 
Det är lite svårt att tolka detta så därför har jag här ovan gett en liten förklaring till det hela. Det ni ser i mitten är kota för kota och här ser man hur roterad min ryggrad var innan operationen! Den är alltså inte bara sned i sidled utan även roterad, och det är detta som skapar en del av puckeln! 
 
Som jag sa så är det inte så lätt att se vad bilden föreställer men se det som att jag ligger på rygg och man ser detta underifrån (från mina ben och uppåt) Skit svårt att förklara haha! På vänster sida ser ni alltså min revbenspuckel som jag har på höger sida. Släng iväg en kommentar om det är något ni undrar över! :)

KOMMENTARER

Kommentarer
ellen

Vad heter låten? :)

Svar: Battle scars med Lupe fiasco :)
Skoliosbloggen

2013-04-26 00:36:21
URL: http://duumbass.blogg.se
LindaViola - mamma till två!

Jag har en lika snygg puckel, fast på vänster sida. Innan jag fick veta varför revbenet stod ut så trodde jag att någon trampat på mig när jag var liten xD. Sjukt att ingen sa det till mig, utan fick veta det genom nätet för ett par år sedan.

2013-05-25 22:19:04
URL: http://lindaviola.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback