Jag beundrar de som kämpar med milwuakee korsett!

Milwuakee korsetten är något som inte har använts i Sverige på många många år. I Usa var den också väldigt vanlig förr, men ändå hittar man då och då tjejer som lägger upp bilder på sin milwuakee korsett och jag blir lika imponerad varje gång! 

Jag blir imponerad över hur dessa tjejer orkar stå ut med något som sitter runt halsen hela tiden, och jag blir imponerad över hur modiga de faktiskt är som vågar bära sin korsett i skolan. Vi gnäller ju ofta över att våra bostonkorsetter syns genom kläderna, men det är ingenting mot det här!
 
Här är en stark tjej som jag hittade på tumlbr. Vet inte vilket land hon kommer ifrån men USA skulle jag tro. Länken till hennes Tumblr HÄR
 
 
 
 

KOMMENTARER

Kommentarer
linda

Åh jag beundrar också dom så mycket!! <3 det måste vara jätte jobbigt med halsen! <3 Min ortopedingenjör hade såna korsetter i patientrummet. Och jag kmr ihåg att en var i läder :( Usch! Men jag tror att bara man vill så klarar man allt! Men jag blir också oerhört imponerad av dom som använder milwuakee korsetten! dom är riktiga förebilder <3

styrkekramar <3

Svar: Ja usch :/ Kram <3
Skoliosbloggen

2013-04-01 14:08:54
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
ellen

fyfan, det ser inte roligt ut :(

Svar: Nej usch, tackar vet jag min kära berit ;)
Skoliosbloggen

2013-04-01 14:43:31
URL: http://duumbass.blogg.se
♫♪ sandra

kan inte vara kul med en sådan korsett :(

Svar: Nej fy :(
Skoliosbloggen

2013-04-01 15:03:01
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Sara

Usch ser inte bekvämt ut!:( Men gud vad starkt att orka ha en sådan! Är väldigt imponerad!! :)<3

Svar: Åh usch, visst är man glad att tekniken gått framåt här i Sverige :) De är väldigt starka <3
Skoliosbloggen

2013-04-01 20:24:08
URL: http://www.atthaskolios.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback