Högskoleprovet!

Som sagt gjorde jag högskoleprovet hela dagen igår! Satt och skrev med min högerarm vilket som vanligt ledde till smärta i mitt skulderblad mot slutet av dagen. Jag blir så trött på det här! 

Hur som haver. Provet gick skit men vad gör det ;) Gjorde det enbart för att testa på, och jag kommer in på Sjuksköterskeprogrammet ändå, dock inte i Göteborg! Just nu känner jag en oerhörd längtan inför hösten då jag ska påbärja min sjuksköterskeutbildning. Om allt går som det ska är jag om 3 år nästan färdig sjuksköterska, och då ska jag kämpa för att få arbeta med skoliospatienter och förbättra vården! Låter det långsökt? Jag vet! Men jag ska kämpa för det jag brinner för!
 
 

KOMMENTARER

Kommentarer
linda

Det låter inte alls långsökt vännen! Jag tror på dig och du kmr att fixa det! <3

Usch tycker så synd om dig med skulderbladet :(

kramar <3

Svar: Tack fina <3
Skoliosbloggen

2013-04-07 13:44:34
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
ellen

Tycker inte heller det låter långsökt, du kommer fixa det!:-)

Svar: Åh vad skönt att du tror det! :) Tack!
Skoliosbloggen

2013-04-07 14:36:08
URL: http://duumbass.blogg.se
♫♪ sandra

lycka till med utbildningen och allt! <3

Svar: Tack så mycket Sandra <3
Skoliosbloggen

2013-04-07 14:40:12
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Julia S

Hej, denna vecka ska jag ha min korsett i skolan ;( har du något tips eller så?:) Tacksam för svar Kram Julia <3

2013-04-08 18:09:06


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback