Denna massage igen

Idag hade klassen studiebesök på Göteborgsoperan och skulle på eftermiddagen på något ställe där elever fick lära sig att massera. Där kunde man för 100 kr få en timmes helkroppsmassage och gissa om jag var den enda i klassen som avstod haha?
 
För det första är jag kittlig
För det andra tycker jag inte massage är skönt
Och för det tredje, Rune varnade mig för massage över det opererade området så jag håller mig borta från det! 
 
"Medicinska skäl" kallade min lärare det haha... Nu tror jag absolut inte att alla behöver vara livrädda för att bli masserade, men det var var jag fick höra från Rune när jag hade min smärta av staget och han sa till mig flera gånger att jag inte skulle hålla på med sånt där och att han hade sett hur det gick illa för en annan patient som inte lyssnade på honom utan fortsatte haha... Men som sagt, nej massage är inte farligt så jag vill inte oroa er som gillar massage och är opererade :) 

KOMMENTARER

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback