Ursäkta att det dröjer!

Är sjuk och har inte haft tid eller ork till att svara på frågestunden idag tyvärr! Ska försöka få med Hazal på att svara lite imorn :) 

För övrigt får jag DAMP på mina stag. Det skaver något fruktansvärt på några ställen på båda stagen. Hur ska jag klara av det här hela mitt liv? Jag vill så gärna att det blir bättre nu. Jag har många planer och tankar om framtiden, och jag har inte tid för mer problem i mitt liv om jag ska vara ärlig. Jag vill kunna leva livet som jag planerat sedan jag var 14 år. Efter studenten planerar jag att jobba under sommaren (på avd 16 såklart ;)) och därefter åka iväg till Usa ett år och jobba som au pair. Det är något jag drömt om i flera år, och tack Ellen som länkade din väns blogg, den får mig att drömma lite extra ;)

Efter året i USA ska jag jobba i några månader och sedan hoppa på en sjuksköterskeutbildning någonstans i Sverige. Ibland när jag har som ondast kan jag tänka på vad som skulle hända om det skulle bli något mer problem med min rygg, tänk om jag skulle behöva opereras om av någon anledning i framtiden? Det skulle förstöra mina planer helt! Hemska tanke.... 



KOMMENTARER

Kommentarer
linda

usch känner igen mig så mycket när du skriver om framtiden och smärta <3 tänker presic lika! jag brukar fundera över hur jag ens ska orka gymnasiet om jag inte blir bättre <3 och vi ska inte ens tala om studierna efter det :( <3

usch så jobbigt <3

men hoppas verkligen att det löser sig för dig finis!

kramar <3

Svar: Ja fy :/ Kram på dig <3
Skoliosbloggen

2012-09-18 19:56:55
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
caroline

Konstigt att du fått så ont?? Kan läkarna säga vad de kan bero på ? Jag hade inte alls ont efter min operation var mest stel och hade svårt att röra mig men idag känner jag mig helt frisk! Krya på dig <33

Svar: Nej min ena läkare vågade jag inte ens berätta för och min andra var lite osäker på vad det var men hade lite olika teorier att det kunde bildas grejer under huden och jag vet inte allt, men i vilket fall som helst är det ingen som ens vill ta det seriöst förns det gått ett år så jag får så snällt vänta och hoppas på att det går över :/
Skoliosbloggen

2012-09-18 22:35:52
ellen

Haha, varsågod :) visst drömmer man sej bort, o blir extremt avis!

Jag tror och hoppas att det blir bättre för dej, det har ju inte gått såååå långt efter operationen än iaf :)

Svar: Ja men verkligen!
Tack så mycket det hoppas jag med! :)
Skoliosbloggen

2012-09-18 22:42:47
URL: http://duumbass.blogg.se
♫♪ sandra T

åh vill/ska också till usa! :)

Svar: Härligt :D Vad ska du göra där? :D
Skoliosbloggen

2012-09-18 23:13:35
URL: http://www.sandramusic.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback