Ledig

Idag är jag ledig från praktiken eftersom vi jobbade helg. Fick därför säga hejdå till min fina Janna igår, eftersom det idag är dags för henne att åka hem. Hon har varit så duktig, kämpat som en riktig krigare! Hennes mamma har nog varit ett stort stöd för henne tror jag! Båda har varit så fina, lite sorgligt att säga hejdå!

Nu har alla lämnat mig. Först Saga, sen Jennifer och nu Janna. Så fina människor alla tre som gjort att min praktik blivit till den bästa! Tack för att jag fått vara med hos er!  Och tack ännu en gång till Jennifer som lät mig vara med under operationen! <3

Träffade en sköterska från ortopedmottagningen igår. Hon skulle hjälpa oss att fixa så att jag får vara med nere på ortopedmottagningen en dag nästa vecka. Det ska bli jättekul! Det lutar mot att det blir på skoliosmottagningen eftersom det var mest att göra då. Såå kul! Där träffar man ALLA med skolios. Inte bara de som ska opereras utan även de som bara ska kolla ryggen, eller de som ska få korsett osv. Så jag håller tummarna att det blir så!

Idag ska jag skriva lite på min Apu uppgift samt åka in till stan och träffa en klasskompis. Vi ska vaccinera oss inför vår resa till Indien i december! 
 
 

KOMMENTARER

Kommentarer
♫♪ sandra T

åhh vad kul att ni ska till indien!

2012-09-04 12:01:31
URL: http://www.sandramusic.blogg.se
linda

åh håller alla tummar och tår att du får vara på skoliosmottagningen! :D <3 det måste vara en speciell känsla att vara där när man jobbar. när man också har varit där som patient! :D det låter så häftigt, hihihi ;) <3

Åh vad häftigt att åka till Indien! :D <3

kramar <3

Svar: Tack :D Det är verkligen speciellt att få vara den som vårdar och inte bli "vårdad" haha :D <3
Skoliosbloggen

2012-09-04 12:48:14
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
Sofia

vad skönt :D Hoppas det går an som du vill :)

2012-09-05 11:05:26
URL: http://byfia.com
Janna

Julia, jag som ska tacka dig! Tack för att du finns bästa Julia <3 min sjukhusvistelse skulle inte ha varit likadan utan dig! Du är värd guld. ❤ :love:

Svar: Åh Janna du är alldeles för fin<3 TACK snälla <3 Love !
Skoliosbloggen

2012-09-05 11:53:57
URL: http://absolutjanna.blogg.se
Janna

Mamma hälsar att hon tackar dig så grymt mycket med ❤❤ <3

Svar: Åh ni är så fina båda två vad glad jag blir! <33 Hälsa henne så mycket <3 <3
Skoliosbloggen

2012-09-05 23:00:58
URL: http://absolutjanna.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback