Helgpass

Denna helgen har jag min praktikhelg vilket innebär att jag ska ha en helg på praktiken vilket blev denna! Så imorse var det till att gå upp lika tidigt som alla andra dagar. Jag hatar att gå upp tidigt, verkligen hatar det! Jag har sjukt svårt för att komma ur sängen och varje morgon frågar jag mig själv hur jag ens orkar genomlida en hel dag. Men, när jag väl är framme på Sahlgrenska är tröttheten som bortblåst och jag njuter av dagen till 100 procent! 

Idag var det Jennifers sista dag på sjukhuset! Hon mår nu tillräckligt bra för att klara sig hemma! Lite tråkigt tycker jag allt, (det har vart väldigt kul att få lära känna er båda Jennifer och Merja)! Men, jag hoppas att det inte är sista gången vi ses! :)

Janna har idag blivit slangfri. Stackarn var livrädd när dränet skulle dras, kände mig lite skyldig till att ha skrämt upp henne. Hon låg och skakade så rädd var hon. MEN det gick hur fint som helst. Marlene drog ut dränet snabbare än blixten så Janna hann inte känna något förns det var borta! Jättebra! 
Alla enkelrum var upptagna när Janna blev inlagd så hon fick ta ett enkelrum utan toalett som egentligen tillhör andra sidan av avdelningen. Nu har hon fått ta över Jennifers och Sagas gamla rum där det finns toalett, så nu slipper hon gå ut på toaletten i korridoren! Det hade jag tyckt vart väldigt skönt iallafall, för när man mår dåligt, då är det skönt att ha en egen toalett. Speciellt när magen ska igång haha...

Fick några bilder på oss alla tre innan Jennifer skulle åka hem. Ja vad ska man säga, två kameror resulterade i att alla tittade åt olika håll, såå jag väljer denna bild som ser lite sådär lagom okej ut när jag inte förstör bilden och tittar åt fel håll ;) Tycker den ser lite, ja jag vet inte, omsorgsfull ut. Fint ska det va!




Jag är så otroligt glad att jag fått träffa både Saga, Jennifer och Janna under den tiden jag haft min praktik. När Janna lämnar mig har jag ingen mer som jag känner på ingång, men vem vet! Kanske träffar fina nya människor med skolios, det är ju några varje vecka som ska in! 



KOMMENTARER

Kommentarer
Janna

hihu älskar dig finaste

Svar: Älskar dig med! <33
Skoliosbloggen

2012-09-02 12:36:47
URL: http://absolutjanna.blogg.se
livetmedlinda.blogg.se

åh vilken fin bild på er tre! :) O

2012-09-03 18:56:38
URL: http://livetmedlinda.blogg.se/
linda

åh vilken fin bild på er tre :) <3 och alla är så duktiga och starka jag blir så imponerad, hihihi ;) Och duktig du är som jobbar helg!! :D

kramar <3

Svar: Åh tack snälla :D Kram <3
Skoliosbloggen

2012-09-03 18:58:29
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback