En kommentar från Elsa

Elsa 

Asså jag måste bara berätta det här för dej Julia. För nån vecka sen så gjorde jag en handröntgen, och då skulle jag få reda på hur länge till jag ska växa, alltså hur länge jag ska ha korsetten. Och då sa läkaren att mitt skelett var som en 15-årings (jag är 14) så han sa att det inte är länge kvar nu med korsetten, kanske till jul/nyår! Blev så himla glad och kände att jag bara måste berätta det för nån! Trodde aldrig det här skulle ta slut, men det känns så fruktansvärt bra nu när jag vet att slutet är nära. Det gör mej bara ännu mera peppad att göra det bästa jag kan!

Gud vad glad jag blir för din skull Elsa! Jag vet den underbara känslan av att ha nått sitt mål, att snart äntligen vara klar! Jag blev helt varm i hjärtat av din kommentar! Tack för att du delade med dig!
Kram <3


KOMMENTARER

Kommentarer
Jennifer

Jag ska också slippa min korsett till jul! Helt underbart!

Svar: Gud vad skönt :D
Skoliosbloggen

2012-09-29 17:17:16
URL: http://jennifermikkonen.blogg.se
linda

åh men ser lyckan genom orden!! <3 :D

kramar <3

Svar: Ja verkligen! <3
Skoliosbloggen

2012-09-30 11:04:15
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback