Det känns fel

Jag vet att jag tjatar mycket om det men det känns verkligen fel. Den här skrapande vassa känslan vid staget i höjd med bhn. Det känns inte som att allt är rätt, det känns inte som att det ska göra såhär ont. Nu snackar vi inte lite stickande känsla utan en molande och skavande smärta som ligger en bit ner. Svårt att förklara.

Jag vet, det har bara gått knappt ett halvår sedan operationen men det hjälps inte. Det känns inte som att det borde uppstå en ny smärta på det här sättet. Jag kan leva med att ha "ont i ryggen" Men inte att det känns som att någon skrapar med något vasst på en viss punkt hela tiden. Jag blir galen på den här smärtan som jag haft konstant i snart en månad. Ligger hemma på en fredagkväll och gråter medans alla andra är ute och roar sig. Det känns bara inte rätt, och ni får tycka att jag är hur nojjig ni vill men det här livet är inte mycket värt alltså! 

KOMMENTARER

Kommentarer
frida

Finns Julia<3 Jag önskar jag bara kunde skjuta skoliosen och gräva ner den och sen bränna upp graven fyfan vad det suger ibland...<3

Svar: Tack snälla Frida! Ja det var en bra beskrivning, usch! <3
Skoliosbloggen

2012-09-21 23:12:54
URL: http://fridafridolins.blogg.se
ellen

Usch :(
Säg inte att "livet inte är värt något", förstår om det känns så när man har ont hela tiden men..nej. Det kommer gå över :)

Svar: Tack fina <3
Skoliosbloggen

2012-09-21 23:38:38
URL: http://duumbass.blogg.se
♫♪ sandra T

om du oroar dig borde du kolla upp det <3

Svar: Ja, jag vet inte vart jag ska vända mig bara :/ <3
Skoliosbloggen

2012-09-22 00:02:56
URL: http://www.sandramusic.blogg.se
mikaela

Lite tröst från mig...Jag hade kunnat skriva ditt inlägg själv för en månad sedan men nu har den skavande känslan minskat och nästan helt upphört! Någon månad till så kommer det säkert vara bättre för dig också!!!! Kram Mikaela

Svar: Vad skönt att höra! Kram! <3
Skoliosbloggen

2012-09-22 09:22:34
Sara E

Alltså jag tycker inte heller detta låter helt rätt. Kräv en tid hos ryggläkarn och be dem reda ut det här. Trots att det inte har gått ett år bör man ju inte ha så ont att man ligger hemma och gråter. Annars måste du ju få sån sorts smärtlindring som inte får dig att må dåligt som morfinet väl gjorde? Kanske en mer jämn och lägre dos men som gör att det blir mer uthärdligt. Kram! :love:

Svar: Det känns bra att du förstår! Jag ska försöka få en tid hos min ryggläkare om det går, för det funkar inte att gå såhär :/ Kram!
Skoliosbloggen

2012-09-22 10:05:41
Kristin

Jag hoppas verkligen att det antingen försvinner av sig själv eller att du får hjälp med det, för så här kan det ju inte fortsätta!! Jag tycker så synd om dig ska du veta! <3 <3

linda

åh men lilla vännen! du är inte alls nojjig!! <3 det låter inte alls roligt :( usch känner igen den där känslan så mycket att man sitter ensam hemma för att det gör så ont :( <3

hoppas verkligen att det blir bättre för dig finis! du förtjänar verkligen bättre!

puss!!

Svar: Tack snälla linda, hoppas allt är går bra på måndag <3
Skoliosbloggen

2012-09-22 10:53:05
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
caroline

Tråkigt att höra att du mår så dåligt! Ge de några månader till tänk positivt och var stark! Om smärtan fortsätter måste du prata med din läkare så dom kan hjälpa dig med en lösning. Hoppas du mår bättre snart håller tummarna för dig :love:

Svar: Tack snälla <3 ska försöka hålla ut!
Skoliosbloggen

2012-09-22 21:27:59
URL: http://carolynee.blogg.se
Jenny

Vet hur det känns :/
Jag opererades för 5 månader sen ungefär och efter ett tag så kände jag inte av operationen längre och då tänkte jag inte på det som var så jäkla skönt. Men i slutet av sommaren kom smärtan tillbaka, allt känns så misslyckat efter att det var så bra. Alla menade att allt skulle bli så mycket bättre efter operationen och jag har svårt att se det just nu.Så jag hoppas verkligen att smärtan går över och att det sker utan ett ytterligare ingrepp! <3

Svar: Åh vad skönt att jag inte är ensam om det :/ Fy hoppas det blir bättre för oss båda! <3
Skoliosbloggen

2012-09-22 23:47:10
Emma van den Akker

Krya på dig, du är så himla stark och du klarar detta. Stå på dig :love:

Svar: Tack snälla du! <3
Skoliosbloggen

2012-09-24 19:28:54
linda

Känner igen mig så mycket! Är 5 månader post op nu och mår värre än någonsin. skav och smärta :( Och det gäller bara att avvakta nu till mars när jag ska till sjukhuset igen för röntgen och återbesök. Jag har liksom en brännande, rivande och skavande känsla :( Och smärta ner i min arm. Äter ipren som min läkare rekommenderade och morfin meda och går ut och går. Men det bara eskalerar. Känns oerhört tufft just nu, känner att jag orkar inte med att må såhär och vara ledsen :( <3

Svar: Du klarar det linda, kämpa på <3
Skoliosbloggen

2014-01-31 11:36:36
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback