Helgen

Har jobbat mina 22 timmar nu denna helgen och jag kan inte säga att det gått bra, men jag överlevde ju trots allt. Hade sjukt ont, speciellt igår. Funderade flera gånger under dagen på att ge upp och åka in till akuten och få något som kunde lindra smärtan, eller bara ge mig någon hjälp. Dock är det ju inte bara att åka dit hur som helst. Mina sötisar på jobbet behöver mig där och jag behöver pengarna.
 
Nu kanske ni tänker att jag är dum som jobbar, men jag känner att jag kan lika gärna ha ont på jobbet som hemma. Inget blir bättre av att jag är hemma, inte ens att vila hjälper. Åhh jag får panik på det här.

KOMMENTARER

Kommentarer
ellen

:love::love::love:

Svar: <33
Skoliosbloggen

2012-10-14 18:30:21
URL: http://duumbass.blogg.se
linda

exakt så där känner jag att det spelar ju ingen roll vad man gör eftersom inget hjälper! <3

du är så stark finis! <3

puss!

Svar: detsamma fina <3
Skoliosbloggen

2012-10-14 18:59:16
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
beccis

:-( åh fina.. har du med dej alvedon eller nåt liknade med dej på jobbet? det hjälper nog inte men bättre än inget.. :-)

Svar: Jag har nog ett helt apotek med mig men inget hjälper haha :/
Skoliosbloggen

beccis

:love:

Svar: <3
Skoliosbloggen

Simone

Vad tråkigt att höra att du har så ont :( hoppas verkligen att det finns någonting de kan göra!

och tack för att ni har en sån bra och hjälpsam blogg :)

Svar: Tack snälla för dina fina ord! <3
Skoliosbloggen

2012-10-16 11:01:30


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback