Ångest

Har ångest över denna smärtan. Folk säger att jag bara ska vänja mig vid smärtan, att det kanske inte går att göra något åt. Är det meningen att man ska gråta varje kväll? går livet ut på att ha ont varje dag, så ont att man inte kan göra något annat än att ligga hemma i sängen?
 
Jag är så rädd, så otroligt rädd för vad Rune ska säga på torsdag. Jag tänker på hur jag ska orka leva om dom inte hittar något fel, eller ens vet vad det kan vara. Vill inte bli den som inte blir tagen på allvar. Jag vill få hjälp, nu. Dagar som denna undrar jag hur jag ska orka till nästa dag. Hemska smärta, låt mig vara. 

KOMMENTARER

Kommentarer
♫♪ sandra T

älskade vännen <3 vet att allt känns förjävligt ibland. Finns alltid om du behöver prata <3
kram på dig!

Svar: Tack snälla Sandra, du är allt fin du <3
Skoliosbloggen

2012-10-19 22:58:37
URL: http://www.sandramusic.blogg.se
Julia

Åå Julia jag vet hur jobbigt det är att inte bli tagen på allvar! Men stå på dej, tvinga dem att lyssna, du ska inte behöva ha så här ont! Kram <3

Svar: Ja jag får verkligen försöka denna gången! Jag ska gå dit själv, hoppas jag lyckas bli tagen på allvar ändå, för det blev jag inte sist på mitt återbesök med Rune :( Kram fina <3
Skoliosbloggen

2012-10-20 08:40:48
URL: http://Www.skoliosflickan.se
mikaela

Nej, så ska det inte vara! Stå på dig när du träffar honom så de verkligen förstår hur du har det! Lycka till, tänker på dig! Kram!

Svar: Tack Mikaela! Det ska jag göra, kram!
Skoliosbloggen

2012-10-20 16:14:14
Elsa

Tycker så himla synd om dig, hoppas verkligen smärtan försvinner! Kan inte ens föreställa mej hur ont det måste göra! Massor med kramar till dej! <3

Svar: Tack, vad du är söt! Många kramar <3
Skoliosbloggen

2012-10-20 17:23:37
Anonym

Kämpa på Julia,DU klarar detta.Du försöker alltid var så positiv.Du är stark som har klarat denna operation,du ger mig pepp till att inte ge upp,som själv opereras om 2 veckor!Ha det fint och jag vet att allt kommer lösa sig!KRAM TILL DIG!

Svar: Tack snälla du! Hoppas att allt går super med din operation :) Om du undrar över något får du mer än gärna fråga mig!Kram och tack ännu en gång för dina fina ord!
Skoliosbloggen

2012-10-20 21:38:57
Emmlis

Oj,glömde skriva namn :)

2012-10-20 21:39:51
URL: http://lifebyemmelinn.blogg.se
Sara E

Du kommer inte ha såhär ont hela livet! OM det inte löser sig på nåt sätt så finns ju alltid möjligheten att ta ut stagen. Såklart inte det man vill men som sagt, det går ju. Men jag hoppas verkligen att de hittar någon lösning på din smärta. Kram! <3

Svar: Ja precis jag får försöka hålla modet uppe! Kram fina du <3
Skoliosbloggen

2012-10-21 00:37:47
Kristin

Har så svårt att förstå varför du ska ha så ont, kan verkligen inte föreställa mig hur det är... Jag jämför ju hela tiden med mig själv. Du förtjänar inte att ha så ont hela tiden!! <3 Jag håller verkligen tummarna för att det ska gå bra hos Rune och att du får hjälp! Kram på dig!! <3

Svar: Ja verkligen! Jag är så himla glad att du mår bra Iallafall Kristin <3 Tack ännu en gång för allt stöd <3
Skoliosbloggen

2012-10-21 10:38:15
URL: http://kristinmarie.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback