12 oktober

Idag ringde Sara mig ifrån skoliosmottagningen. Eftersom det var fredag eftermiddag hade läkarna gått hem men vi kom överens om att hon skulle prata med Klas på måndag och därefter ringa upp mig. Om det var för olidligt fick jag söka akut under helgen, men så farligt tror jag nog inte att det ska bli, även om det lockat mig när jag haft som mest ont under kvällarna!

Hon tyckte iallafall att det lät som om dom behövde kolla på det igen eftersom jag tar så mycket tabletter och inget hjälper. Känns skönt att ha pratat med henne iallafall så att man vet att det är något på g. Hoppas att smärtan försvinner mirakulöst under helgen så att jag slipper åka dit igen haha... Jag hade inte skämts i vanliga fall men med tanke på att det bara är en månad sedan jag hade min praktik där känns det pinsamt att springa där hela tiden, speciellt när dom inte hittar något fel :(


KOMMENTARER

Kommentarer
♫♪ sandra T

åh vännen du ska inte skämmas för att du kutar fram och tillbaka på sjukhuset, inte ditt fel att du har ont och inte får hjälp <3

Svar: Jo jag vet, har bara svårt att inte tänka så haha :/ Det känns på något vis som de kanske tror att jag hittar på när de inte hittar något <3
Skoliosbloggen

2012-10-12 16:21:55
URL: http://www.sandramusic.blogg.se
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Åh men du borde verkligen inte skämmas, du har INGET att skämmas över!<3 Hoppas att du blir bättre fina du :love:

Svar: Fina du <3
Skoliosbloggen

2012-10-12 22:20:14
URL: http://adaras.se
Mohammedi's | Art, model & designer

håller med ADARAS kommentar <3!!


Veckans blogg tävling: http://mohammedis.se/2012/november/veckans-blogg-12-11-09.html#comment <-- DELTA NU, OCH FÅ CHANSEN SYNAS FRAMFÖR TUSENTALS LÄSARE!

Svar: Tack! <3
Skoliosbloggen

2012-11-11 14:27:13
URL: http://mohammedis.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback