På lördag!

Snart är det dags! Längtar efter att få träffa er alla som kommer! som tur var var inte febern långvarig och nu är jag mer taggad Än någonsin!

Än så länge om jag räknat rätt blir vi ca 10-12 pers om alla som sagt att de ska komma kommer! Det tycker jag ändå är ganska bra, eller vad säger ni? ;)

Ni som inte redan har mitt nummer som ska komma får väldigt gärna mejla sitt nummer till [email protected] så att vi kan få tåg i varandra om det skulle behövas! Och än är det inte försent att anmäla sig till träffen så det är bara att ni mejlar eller skriver en kommentar om ni vill komma! :)

Kram!


KOMMENTARER

Kommentarer
Amanda 20 år

Vilken bra blogg! Har själv opererats för skolios 04 på Sahlgrenska, gjorde en till operation 07 för att få ner "bulan". Har ingen värk men bulan syns fortfarande väl. Ska följa bloggen :) ta hand om er! Kram

Svar: Hej Amanda! Tack så mycket vad roligt att höra! :) Vad kul att du också är opererad här på Sahlgrenska! Tråkigt att det inte gick att få ner puckeln så mycket som du önskat, men hoppas att du mår bra ändå!Tack ännu en gång, kram!
Skoliosbloggen

2012-11-21 23:30:54
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

åh vad kul!!

Svar: Ja verkligen :D
Skoliosbloggen

2012-11-22 21:53:56
URL: http://adaras.se
beccis

Hej tjejer. Har fått en förkyldning tyvär så jag kommer inte.
Kram på er:(

Svar: Okej vad synd! :( Krya på dig, kram!
Skoliosbloggen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback