Hallå

Vart stressigt de senaste dagarna men nu har jag tid att slänga in ett inlägg.

Jag känner att jag kommit till en punkt där jag inte längre orkar gnälla över min rygg till andra. Istället stänger jag in mig och blir mer tyst. Känns så jobbigt, vill att allt ska vara över nu.

Var precis på Sahlgrenska och hälsade på Julia som opererat bort en skruv som satt fel samt bytt ut en annan. Det var riktigt kul att se henne, och hon mådde hyfsat bra nu (opererades i fredags). Så kul att träffas och prata lite!


KOMMENTARER

Kommentarer
mikaela

Känn efter och gör det som känns bäst, men om det känns skönt att få utlopp för det jobbiga genom att skriva om det, så gör det! Din blogg uppskattas av så många, inkulsive mig! Stor kram! /Mikaela

Svar: Tack snälla Mikaela! Kram
Skoliosbloggen

2012-11-05 13:10:11
Julia

Åå Julia <3 det var jätte kul att du kom och hälsade på! Jätte kul att se dej med :) kram

Svar: Åh det var jättekul att få hälsa på dig, verkligen :D Så kul att se dig de få gångerna vi ses! Men snart ses vi ju igen hehe :D Kram!<3
Skoliosbloggen

2012-11-06 21:47:32
URL: http://Skoliosflickan.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback