En mysig dag på Liseberg!

Dagens träff blev väldigt lyckad och även om det blev en hel del återbud var det är fin liten skara tjejer som idag samlades på göteborgs centralstation för en dag på liseberg! Jag tyckte att det var väldigt roligt att träffa alla så tack Cornelia, Emelie, Kristin, Jennifer, Saga och till sist Janna! 
 
Vi körde bland annat lite fem-kamp samt åt från varenda liten bod och ja, bara hade det mysigt! De flesta av bilderna som togs med min mobil är av dålig kvalitet på grund av blixten osv men jag lägger upp lite bilder här som blev okej ifall ni som var med idag skulle vilja spara dem! 
 

Fina Janna och Saga vid provsmakning nummer 1000
Haha halvfint att den enda bilden jag lyckades ta på grund av allt folk, var när hälften blundar. Men lika snygga ändå ;)

Jennifer, Cornelia och Emelie! <3
   
Saga! <3

Fr V. Saga, Jennifer, Janna, Kristin, Cornelia och Emelie!
Fr V. Saga, Jennifer, Jag, Kristin, Cornelia och Emelie!
 
Tack ännu en gång för en superdag! Jag skulle gärna göra om det någon gång, kram! <3
 
 
 

KOMMENTARER

Kommentarer
Sabina

Vad mysigt ni verkar ha haft det =) Hade väldigt gärna velat varit med men synd att det var för långt.

Svar: Ja :) Ja det var synd!
Skoliosbloggen

2012-11-24 19:14:29
URL: http://smebacksflikka.blogg.se
janna karlsson

AWESOME var ordet! Tack för dagen alla finisar! <3 pusss

Svar: VERKLIGEN! Tack igen Janna för gott samarbete haha ;) Puuusss <3
Skoliosbloggen

2012-11-24 20:10:04
URL: http://absolutjanna.blogg.se/
♫♪ sandra T

åh finisarna! vad mysigt nu hade det :)

Svar: Ja verkligen! :) Det var supermys!
Skoliosbloggen

2012-11-25 11:52:50
URL: http://www.sandramusic.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback