Börjar förbereda mig nu

Idag fick jag tag i Sara,sköterskan på Skoliosenheten. Hon hade inte riktigt koll på mina frågor så efter att ha kollat upp med lite andra människor ringde hon upp efter en timma. Jag tycker Sara är superduktig och jättebra på sitt jobb. Hon gör alltid sitt bästa och ringer alltid upp samma dag.

Hon kunde inte riktigt säga exakt men jag skulle kanske vara hemma 2-3 veckor efter operationen, förhoppningsvis räckte det med två! Sen angående Indien var hon inte säker men jag kunde nog bada om såret var helt läkt, så det beror lite på!

På min inskrivning på tisdag ska jag träffa en annan läkare som jag inte minns namnet på. Han är dock inte en av de vanliga läkarna som jag brukar träffa men han är säkert jättebra! På min inskrivning sist hade jag inte eller en av de vanliga läkarna så jag antar att de kanske inte alltid har tid :)

Eftersom jag fick lön idag åkte jag iväg för en snabb shopping efter skolan. Köpte descutan på Apoteket och jag måste säga jisses vad dyrt! 155 kr för lite medel?? Den sved lite! Blir suur om inte mamma ger mig pengar för den!
Sen köpte jag även en gosig filt som jag planerat att köpa sedan jag fick reda på att jag skulle opereras igen. Sist frös jag ihjäl på sjukhuset, det var såå kallt! Så nu är jag väl förberedd.


KOMMENTARER

Kommentarer
Hanna

Hoppas det går bra!
Var ifrån kommer filten?! :)

Svar: Tack så mycket! :) Filten köpte jag på Nelly outlet, men det finns likadana på Chilli :)
Skoliosbloggen

2012-11-27 16:36:37
URL: http://hannawestiin.blogg.se
linda

Åh så glad för din skull att det snart är dax! :D Åh jag vill också opereras :( <3 haha :) men om dom inte hittar något annat.. så vem vet vad som händer.. <3

kramar <3

Svar: Åh taack <3 Jo jag förstår det, men hoppas att det löser sig nu <3 Kram!
Skoliosbloggen

2012-11-27 16:44:58
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
siri

heej, jag har typ fått uppfattningen om att du och din mamma inte har en så speciellt bra relation? för när ja låg på sjukhus var de självklart att min mamam följde med men din mamma verkar inte "bry" sig. Jag vet inte om jag har fattat allt fel men skulle bli glad för ett svar i ett inlägg så det inte blir något missförstånd! lycka till med din operation och jag håller tummarna för dig så allt går bra. Nästa vecka är det min tur att få min dom om jag ska få opereras eller inte.. nervöst. kram

2012-11-29 19:11:47


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback