Ännu en dålig ryggdag

Idag är ännu en dålig dag. Ännu en dag när jag vill gräva ner mig under täcket och sova tills all smärta är borta.

Vissa dagar mår jag ganska bra. De dagarna kommer inte ofta men då tar jag till vara på den tiden. Idag är en dag då man mår ännu sämre än de dagarna när jag mår "bara" dåligt. Lite rörigt men det jag vill få fram är att denna smärtan dödar mig och imorn ska jag ringa koordinatorn för att höra om hon ev har en tid till mig ännu eller om det är för tidigt. Måste också se till att det faktiskt blir den första veckan i december så att det inte blir försenat med tanke på min resa till Indien.

Om det av någon anledning skulle bli framskjutet blir jag tvungen att skjuta fram operationen till januari, för att ställa in min indieresa finns inte på kartan. Jag och mina resekompisar har pratat mycket om detta och vi alla är lite oroliga. Nu säger jag ju inte alls att det på något vis ska bli försenat men bara så att jag har en plan b så att säga.

Undrar också lite om det där med såret. Åker till Indien ca tre veckor efter operationen isåfall och kommer därför att åka iväg med ett sår som inte har läkt. Frågor som snurrar i mitt huvud är om jag får bada, bära barnen och göra allt som det är tänkt att jag ska göra.

Åh jag vet inte. Allt kom bara så olägligt. Kunde jag inte fått ont i ryggen efter min resa om det nu nödvändigtvis skulle bli såhär...


KOMMENTARER

Kommentarer
♫♪ sandra T

åh vännen du ska se att det blir bra för dig i slutändan <3

Svar: Fina Sandra, alltid lika snäll <3
Skoliosbloggen

2012-11-07 20:28:26
URL: http://www.sandramusic.blogg.se
Jouline♡

Hej fina Julia! Det var ett tag sedan som vi hördes, men hoppas allt är bra med dig? Jag har inte skrivit i min blogg på ett tag men ska nu börja göra detta :) Har läst här lite i din blogg och det verkar som att du ska genomgå ännu en operation för din rygg, jobbigt att du har sådan smärta i den vissa dagar.. usch tänker på dig ska du veta och jag hoppas verkligen innerligt att du inte ska ha ont i din nu så fina rygg! Massa kramar till fina fina dig och du är så stark Julia ska du veta som går igenom detta :love:

2012-11-08 14:39:24
URL: http://stylebyjouline.blogg.se
linda

<3 <3

finns alltid vettu! <3

kramar <3

2012-11-09 09:16:11
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
amanda

Hej, skulle ni kunna skriva typ / och så erat namn i sluten av inläggen, väldigt svårt att hänga med i vem det är av er 2 som skriver :(

2012-11-09 14:05:13
URL: http://onestyle.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback