Svar på fråga

Frida om Jag måste lägga band på mig tror jag:
Hej! :)
Blev opererad den 5april och jag har inte ätit några värk tableter på två och en halv vecka, jag går normalt i skolan fast inte på gympan. Jag springer, hoppar och cyklar även om dom sa att dom rekomenderade att börja med sånt efter 2 månader. Tror du något farligt kan hända om man börjar med dom sakerna så tidigt?
.
Svar:
.
Vad skönt att du mår så bra! :) Jag vet faktiskt inte vad som kan hända men jag antar att dom sätter en gräns pga att det ska läka som det ska. Jag har lika svårt som dig att vänta, för när man känner sig frisk så tänker man inte att man ska sitta stilla. Det är lite knepigt det där!
Är det någon som vet vad som skulle kunna hända om man inte följer läkarnas ordinationer?

KOMMENTARER

Kommentarer
Ems

Det kan läka fel och då riskerar man att hela ryggen missformas och måste göra om operationen. Eran organ försöker omfamna metallen och om ni nt tar det lugnt kan organen inte göra metallen till en del av kroppen. Jag började för tidigt och fick infektioner kring metallen och min läkning har därför gått långsamare. Jag ångrar att jag börja för tidigt för det har gjort att det tagit ännu längre tid för läkningen och smärtan blev högre. Mitt tips är att lyssna på läkarna!

2012-05-10 10:53:07
Jouline♡

Det gick bra på jobbet igår, vart lite trött men ingen fara och idag är jag lite piggare :) Så himla tråkigt att det ska regna såhär som det gör nu, vill verkligen att solen ska komma tillbaka nuuu^^



Hoppas du får en fin dag vännen, själv ska jag jobba ikväll igen. Och du.. var rädd om din rygg, förstår att det kryper i kroppen på en att hitta på en massa saker men tänk på att du måste läka din rygg. Att ha genomgått en sådan stor operation som du gjort tar tid att läka. Och om jag hade varit dig så hade jag följt läkaren råd till punkt och pricka. Tänk på att den kan ju visa sig att ryggen din inte blir som man tänkt sig om du inte tar det lugnt och låter den läka, så är det med alla operationer. Kram fina du!

2012-05-10 14:31:15
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Carro - en emo/scene bloggerska

Nice blogg :)

Haft en bra dag? Kramisar Carro

2012-05-10 14:59:56
URL: http://carolina97.myshowroom.se/
Carmen Mathilde

Kolla in mitt besöks rekord!



Ha en riktigt bra torsdag. =D

(följ mig även på bloglovin om du gillar bloggen)

2012-05-10 16:09:26
URL: http://happyfluffy.blogg.se/
Sofie

Skruvarna kan flytta på sig och om man har benmassa mellan kotorna kan det ha svårt att fixera sig. Det kan helt enkelt gå upp om man är jättetidig med för mycket rörelser:)

2012-05-10 16:57:41
URL: http://Http://enmedskolios.blogg.se
Sofia

Hejsan! Allt bra idag? :)

2012-05-10 16:58:53
URL: http://byfia.com
Johanna ♡

Vad bra att sådana saker tas upp! :) Intressant att veta!

2012-05-23 22:08:58
URL: http://johannasskolios.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback