Svar till Tina

Tina om Min journal!:
Vilket toppenresultat att nu ha 5 och 15 grader :) Min flicka har efter operationen 25 grader men före hade hon 73 så vi får vara nöjda ändå ;)Hon är också stolt över sitt ärr :D Grattis till körkortet! Trevlig sommar till dej!
.
Svar:
.
Ja jag är verkligen så himla nöjd med resultatet, jag hade aldrig kunnat tänka mig att det skulle bli så bra! :) Din dotters skolios lyckades rätas ut väldigt bra måste jag säga om den var så kraftig innan! :) Jag tycker det är jättekul att höra att jag inte är ensam om att tycka om mitt ärr, jag tycker inte det är något som ska döljas så det är jättebra!
Tack detsamma och hälsa din dotter :D
Kram!

KOMMENTARER

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback