Såhär mycket kan jag vrida mig

Som jag sa tidigare så har jag haft svårt att vrida mig och titta bakåt efter operationen. Ibland har jag tänkt att jag kanske inbillar mig men idag var jag tvungen att testa! Använde min tvillingsyster som test och sa till min kompis att ta kort. Här har ni skillnaden!
 
(ursäkta för den fula bilden)
Kanske förstår ni nu att jag hade svårt på mina körlektioner när jag skulle backa runt hörn haha. Snacka om skillnad! Åt andra hållet kan jag vrida mig ännu mindre och det är ditåt jag tittar när jag backar. Det är samma sak när jag ska titta på något som är snett bakom mig. Jag måste vända på hela kroppen för att se medans andra bara tittar bakåt hur lätt som helst. 
Dock måste jag ju säga att detta inte är något jätteproblem om man säger så haha. Man hittar sina egna lösningar på allt! :)

KOMMENTARER

Kommentarer
Beccis

Det är samma för mej att jag inte kan vrida mej lika mycket på ena sidan som på den andra så jag vet hur du känner;-)

Svar: Haha ja men precis! visst är det irriterande ;)
Skoliosbloggen

Kristin

Oj, det var ganska stor skillnad ändå :o Har också kännt en del begränsningar om man säger så med att kolla bakåt sådär, men riktigt så mkt trodde jag inte att det var ;)

Svar: Ja men visst är det! Jag trodde inte att det skulle vara så stor skillnad ;) Man glömde liksom att kolla innan operationen hur långt man kunde vrida och vända sig, det var liksom naturligt för en då haha!
Skoliosbloggen

2012-06-29 19:02:40
URL: http://kristinmarie.bloggplatsen.se
Elin

Haha, det här kan låta konstigt men kan du inte lägga ut mera bilder på dig och din tvilling? :D Jag vet att bloggen handlar om skolios, men jag är väldigt fascinerad av tvillingar! :) Jag önskar jag skulle ha en tvilling, eller att jag i framtiden skulle få två tvillingflickor!
Kram!

Svar: Haha nejdå inte konstigt alls många är intresserade av det :D Jag ska försöka tänka på det och slänga med en bild på oss då och då när jag har någon ny, tack för tipset :D Jag håller tummarna för att du får tvillingar i framtiden! :)Kram!
Skoliosbloggen

2012-06-29 21:36:49
URL: http://livetsomlillaelin.blogg.se
MALIN

hej, hoppas du haft en fin fredag! :)

2012-06-29 23:08:29
URL: http://mavalina.blogg.se/
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

bra att det inte är något problem och att du hittar lösningar :)

Svar: Ja men precis! :) Finns inte så mycket annat man kan göra åt det så det gäller att inte deppa över något som inte går att ändra på :D
Skoliosbloggen

2012-06-30 01:32:17
URL: http://adaras.se
Edith

Jag igen! Hehe. Jag förstår inte riktigt det här med operation v.s. inte operation. Det verkar på vissa inlägg som att rörligheten försämras efter en operation? Gör man den bara för utseendets skull eller blir det lättare att röra sig med tiden?

2013-09-13 22:21:03
URL: http://dithphoto.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback