Nu är det sommar!

Ja, det kanske inte märks på vädret just idag men. Äntligen är det juni!
.
Tog bort plåstret från gårdagen alldeles nytt. Jag är sjukt nöjd med resultatet! Hellre ett smalt ärr än en leverfläck som syns på mils avstånd!
.
Nu när jag ser hur det är skuret så vet jag varför det gjorde ont i slutet när han sydde. Det var längst ut, där jag har känsel i huden. Längst till vänster har jag knappt någon känsel så då var det ju inte så konstigt efter 2 bedövningssprutor och avkapade nervtrådar att jag inte kände något där ;)
.
Detta ärret kommer ingen att tänka på då det andra nog drar uppmärksamheten till sig istället. Jag kanske låter korkad nu, men jag tycker att ärr inte är fult överhuvudtaget. De gör en unik liksom!
.
Stygnen var inte av samma sort som jag hade när jag opererade ryggen, dessa måste jag åka och ta bort om en vecka, medans de andra togs upp av huden. Rätt så smart ändå!

KOMMENTARER

Kommentarer
Emma

jag tycker du/ni ska skaffa Twitter! Det är jättekul! :)

2012-06-01 17:07:08
URL: http://emmalj.devote.se
♫♪ Sandra T

åh har en massa brunprickar som jag vill ta bort!

2012-06-01 17:10:38
URL: http://sandramusic.blogg.se/
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

tycker inte heller att ärr är fult! Hoppas du blir nöjd fina du<3



- tusen tack för dina fina ord också :D

2012-06-02 14:58:57
URL: http://adaras.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback