Ursäkta att man bryr sig!!


Såhär har en tjej skrivit om oss på sin blogg.

Förlåt för dessa ord men FYYYFAN vilken människa.
Det enda jag gjort är att skriva SNÄLLA saker, vad fan har någon av oss gjort dig?
Vi försökte vara förstående och vi BRYDDE oss om dig, vi tyckte det var hemskt för det du råkat ut för. Men vet du vad? Jag bryr mig inte det minsta om din rygg när jag fick se vilken attityd du hade. Du förtjänar inte vår eller någon av våra läsares omtanke. Snälla väx upp!

Kom på en enda anledning där vi sagt något ont om dig, din skolios eller din blogg. Att du ens har mage att gå o säga att det är en PYTTELITEN skolios och att du sedan skriver det med stora bokstäver. Det är så lite du inte vet om hur vi mår i ryggen eller hur vi ser ut i verkligheten, du har ingen rätt i världen att stå och skriva så om oss när du inte vet ett jävla piss. .

DU vet nog inte vad som räknas som pytteliten skolios, våran skolios är normal eftersom vi har korsettbehandlats och eftersom att Julia skall opereras. "Vadå ryggen ser normal ut" Prata inte som att du har sett oss i verkligheten och klart som fasiken att det syns! Är du helt bäng och inte tror att en skolios på över 40 grader inte skall visa sig på axeln och såvidare? Läs fucking nogrannt innan du påpekar att vi är flera vi är två styckna okej?! och vadå klagar över det minsta, om du har ett endaste problem med vår blogg klicka dig inte in här då, ingen har tvingat dig till det liksom? Vi klarar oss utan dig och dina ord- Inte fan bryr vi oss om du blir sur. Ta åt dig av varenda ord och lär dig utav det!  Så jävla irriterande att det finns såna som dig som står och klandrar oss för si och så.

Vi startade denna blogg med ett enda syfte. ATT HJÄLPA ANDRA med skolios. Bara för att man inte behövt operera sig 6 gånger betyder det inte att man inte kan lida av det. En korsettbehandling kan vara krävande för både en persons psyke och fysiska tillstånd. Vi förstår att du skulle vara glad för en friskare rygg, Men hey, du är inte den enda!

Och att jag tar det seriöst? Klart som fan att jag tar det seriöst. Men du kanske inte brydde dig över huvud taget när du skulle operera dig första gången? Du kanske inte tyckta att det var något speciellt att ligga på sjukhus i en vecka?
Om inte så bra för dig! Men tyvärr, Jag har känslor! Jag bryr mig!
Det är inget att klandra någon för.

Som sagt, Ursäkta att man bryr sig om dig, det var då sista gången!

Här har ni länken till Tjejens blogg! ---------> http://saols.blogg.se


KOMMENTARER

Kommentarer
janna (:

MEN ÅÅÅH VAA. blir så irriterad. VADÅ PYTTELITEN? Skolios är skolios. punkt. stå på er! PUSS<3

2012-01-23 22:29:06
URL: http://absolutjanna.blogg.se/
Alicia

Men snälla, get rid of the attitude! Vilken dryg människa som klampar in på känsliga punkter sådär, blir grymt sur och ledsen att hon ens kan säga så...!



kram på er och hoppas du får din efterlängtade operation snart julia!

2012-01-23 23:00:27
URL: http://namnetblevalicia.blogg.se/
MATHILDA

hon vet inte vad hon snackar om, visst hon kanske har en värre skolios men vafan? Skolios som skolios hon kan inte veta hur ont i ryggen ni har eller hur den ser ut? Har själv skolios och blir vansinnig på sådana här människor? Ta hand om er och hoppas verkligen att du, Julia får din operation snart! Håller alla tummar och tår för dig! kram från en skolios tjej som vet hur det är att kämpa med korsett..

2012-01-24 00:00:50
Molly Bergström, UPPSALA

Godnatt och sov så gott!

Hoppas du hade en bra start på nya veckan. ;D

Kram :)

2012-01-24 00:22:41
URL: http://mooollys.blogg.se/
Hanna

Jag har inte själv skolios men min syster har. Jag blev så grymt arg när jag läste detta! Den tjejen har inte mycket innanför pannbenet, jag tycker inte ens synd om henne!

Min syster har både haft korsett och opererats och jag vet vilket helvete det var för henne!

INGEN ska komma och säga att er skolios är "pytteliten" för det är den inte!

Kram på er det är bra att ni står upp för sånt här skitsnack!

2012-01-24 06:43:27
linda

hej :) men ofta att man skriver så där! :o man kan ju inte heller säga att någon har värre skolios en någon annan... eftersom alla har ju olika ont och så...



kram på er! <3 :)

2012-01-24 07:28:56
URL: http://www.froggi.bloggplatsen.se
Rebecka L

Herregud, vilken attityd :O, hoppas detta blir bra nu och ni inte blir allt för ledsna!

får hoppas att du Juia får din oprationstid så du inte behöver så med så ont i ryggen hela dagarna. <3

2012-01-24 08:15:22
♫♪ Sandra T

åh vilken jäkla människa, hatar sånna som tror dom är bättre än andra. Hon har fan ingen rätt att skriva sådär! men som många andra vill hon säkert bara provocera...

2012-01-24 13:36:14
URL: http://sandramusic.blogg.se/
ellen

Men gud, vilken människa :S

Skit i henne, ni är mycket bättre än så! Hon har inget liv. Varför hoppa på någon som bara vill hjälpa? Åh, gud..stackars flicka, kan inte va lätt att va så korkad

2012-01-24 13:56:10
URL: http://duumbass.blogg.se/
Julia

Skolios är skolios och det kan vara grymt jobbigt hur stor den än är!! Otroligt okänsligt att säga så där, ni hjälper så många!! Det är så grymt skönt och bra att ni står upp för oss med skolios!! Kram kram

2012-01-24 14:58:27
URL: http://skoliosflickan.blogg.se/
sara

haha ååh. Det sårar enormt när ni säger att att ni inte tycker synd om mig ang min rygg, eftersom folk inte vet hur mycket jag har gått igenom. Tog bort inlägget som jag skrev på min blogg, därför att jag kom på i efterhand att det var dumt gjort. Det jag menade var att jag tycker ni gnällde så mycket över era ryggar som JAG tyckte var perfekta, för mig. Det är därför jag blir så ledsen ibland för minsta lilla. Och du eller någon undrade hur gammal jag var när jag opererade mig första gången, jag var bara 1 år. Detta var otroligt jobbigt för mig och min familj. Min mamma var jätteledsen, hela tiden och bara grät. Snälla, jag ber om förlåtelse. Jag diggar verkligen er för det ni gör, att ni hade en skoliosträff, om jag har rätt? Ibland känner jag mig bara så ensam om min skolios, ni kanske förstår. Ibland mår jag bara så dåligt, och går hem och gråter. Så jag säger en till gång, förlåt, klart att ni mår dåligt över att ni också har skolios.. Men igår var jag bara så... ledsen, över allt och jag fick ett utbrott eller vad det var som flög in i migg för jag har inte varit sån här förut. Så ah, förlåt, det var inte meningen. Men jag har det inte lätt ibland. Ni behöver inte godta ursäkten men ni ska veta att jag egentligen inte menade något illa.

Kram

2012-01-24 16:01:30
URL: http://saols.blogg.se/
Lina

Haha vafan! Tråkigt att det blir så..!



Tack verkligen iallafall, jag är så kär och lycklig med Daniel :)

2012-01-24 18:13:06
URL: http://thelizy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback