Dåliga nyheter

Mamma fick äntligen tag på koordinatorn efter att jag fått direktnumret av en snäll tjej! Tyvärr hade hon inga bra besked åt mig. Alla tider fram tills mars är fullbokade och jag är inte framme i kön än. De satsar på innan sommaren för min del. Om inte blir det till hösten då de inte opererar på sommaren.
Allt känns skit nu. Jag blev så grymt ledsen av att höra det. Mitt enda hopp har varit att det snart gått ett halvår och då är det min tur att opereras.
Jag har väntat på att få operera mig sen jag och min läkare diskuterade det i samband med att jag blev korsettfri. Det var i februari. Känns sjukt segt att ha väntat så länge, trots att jag inte hamnade på listan förns i augusti.
Min sommar är förstörd. Jag är garanterad ett jobb till sommaren, vilket jag varit glad över. Jag måste verkligen tjäna de pengarna då vi planerat en utlandsresa till hösten. Nu förstörs alla planer av det här beskedet.
Jag kan inte jobba med en nyopererad rygg, och därmed förlorar jag de 11 000 kr som jag egentligen skulle tjänat. Inte nog med det, så förstör det min sommar ang sol och bad.
Jag är deprimerad.

Förövrigt talade hon om att det just nu står 130 barn och ungdomar i kö till en skoliosoperation bara till sahlgrenska. Vart i kön jag är, har jag ingen aning om. Men med så många i kö känns allt bara helt omöjligt just nu. Mitt hopp försvann totalt. Det har varit allt jag haft att se fram emot. Nu orkar jag inte mer.
Jag måste gå med ont i ryggen i ca 4 månader till. Jag kan inte låta bli att gråta när jag tänker på det. Det är knappt så att jag klarat mig hittils.
Jag har snubblat på målsnöret.

KOMMENTARER

Kommentarer
frida

nejee! fan va jobbigt, finns här vetdu!<3

2012-01-19 20:27:09
URL: http://fridafridolins.blogg.se/
Vendel - 17 år och mor till Hugo

Jag behöver inte stå i kö då, behövde inte stå så länge förr heller. Fick vänta endast i tre månader. Men vad tråkigt för dig, du får tänka at du i alla fall får göra den :)

2012-01-19 21:05:13
URL: http://missvendel.blogg.se/
♫♪ Sandra T

åh älskade vännen blir så ledsen när jag läser dethär, vet precis hur det känns! du vet att jag alltid finns <3

2012-01-19 21:14:33
URL: http://sandramusic.blogg.se/
♫♪ Sandra T

massor av styrkekramar till dig <3

2012-01-19 21:19:49
URL: http://sandramusic.blogg.se/
ellen

va tråkigt o höra :( massa kramar

2012-01-19 21:29:23
URL: http://duumbass.blogg.se/
janna (:

ALltså detta suger så hårt julia :( jag är så ledsen för din skull med jobbet och allt..det SUGER. och all ont.. FAN. Blir så sur..jag som tänkte att du skulle opereras i februari och jag i juni och så skulle allt vara as bra för oss..fasiken..:( <3 Lider med dig helt klart. Började med gråta,..fyy ;C

2012-01-19 21:47:35
URL: http://absolutjanna.blogg.se/
Johanna ♥

Gud vad tråkigt :C

2012-01-20 15:13:35
URL: http://johannasskolios.blogg.se/
Annie <33

Julia, förstår verkligen att du är ledsen <3 Usch det finns inget värre än när man blir besviken eller ledsen på något man hoppats på. Korsett låter inte värre än operation, men vi var tvungna att boka om våran Australien-Nya zeelands resa för att jag fick inte vara utan korsetten och det var en sol och bad resa.. :'( Sedan fick jag inte den praon jag sökte för att korsetten... Jag förstår att det känns tungt NU, men tänk det är bara en sommar av typ 80 somrar du har framför dig <3 Det kommer vara värt väntandet när allt är över <3 det gäller bara att kämpa på, i alla väder. För att allt lönar sig i slutändan <33 kram <333

2012-01-20 16:32:23
nathalie

Avslutade korsettbehandlingen i juni 2011 och skulle få kallelse i december, har fortfarande inte fått någon tid till återbesök och det är liksom 20e januari redan... :/

2012-01-20 20:03:24
Carola

Känner för dig...

2012-01-20 22:55:29
URL: http://barbamamas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback